0
0
0
s2sdefault

Ako je vjerovati informacijama koje kruže iz pouzdanih izvora na internetu, nova generacija C i S Klase dolaze kao hibridni sportski automobili.

Odgovor je ovo na elektrifikaciju Porschea Panamere Turbo S E-Hybrid koja je pak zadržala V8 motor u svojoj najsnažnijoj verziji. Glavna faca AMG odjela Tobias Moers je u razgovoru potvrdio kako se najsnažnije pogonske jedinice iz A45 i CLA 45 AMG modela mogu u budućnosti ponuditi i u većim modelima kao hibridne verzije. Ako mislite da će izlazna snaga biti manje od trenutne, varate se. Trenutni najjači turbo motori sa 4 cilindra snage 400+ KS su u vlasništvu Mercedesa, a uz pomoć elektro motora lako prebacuju 150+ dodatnih 'konja'.

Uzmemo li u obzir elektro motore, pretpostavljamo da će pokretati jednu osovinu, a SUS motor drugu. Tu bi imali jednu verziju pogona na sva četiri točka, a to je ono što ljubitelji Mercedes-benza očekuju od nasljednika C63 AMG modela.

Bilo kako bilo, gotovo sigurno je odzvonilo V8 motorima u C-Klasi. Ništa čudno, M3 i M4 su izbacili V8 motor baš kao i Audi RS4 odnosno RS5.