Pin It

Na tzv. Los testu ili testu stabilnosti automobila pri nagloj promjeni smjera kretanja  VW Passat u karavanskoj formi nije prošao očekivanim rezultatima.

Test izbjegavanja Losa je sigurnosni test koji su u Švedskoj počeli primjenjivati već od 1970. godine, a danas se taj test sve više zastupljen kod nezavisnih automobilskih medija kao pokazatelj kako se pojedini automobili ponašaju pri nagloj promjeni pravca kretanja pri definisanim brzinama koje se najčešće kreću od 60 do 70+ km/h.

Ovaj test je najodgovorniji za reakciju Mercedesa kada je 1997. godine prilikom testa prevrnuta na krov tadašnja A-Klasa, te se Mercedes odlučio za brojne izmjene gdje je svoj put u serijskoj opremi pronašao tada napredni sistem elektronske stabilnosti vozila popularno nazvan ESC. Dakle, htjeli pojedini priznati ili ne ovi testovi imaju poseban značaj.

Na navedenom testu VW Passat je bio opremljen "R-Line" paketom opreme koji već ima podesivo ogibljenje i aluminijske felge promjena 19'' sa pneumaticima niskog profila, što bi u teoriji značilo da ovaj automobil može ponuditi nešto više od prosječnog serijskog automobila sa baznim paketom opreme. Već pri 74 km/h pojavili su se problemi sa kontrolom automobila dok je pri 76 km/h automobil izašao iz zadate putanje.

Video ispod:

Obzirom da VW sa modelom Passat cjenovno debelo ulazi na teritorij Premium klase, osim materijala i završne obrade ima tu još posla za njemačkog proizvođača automobila ako želi biti konkurentan.