0
0
0
s2sdefault

Audi je nedavno predstavio svoj novi najluksuzniji model A8, a on je poslužio kao vodilja za sve buduće modele...

Upravo novi A7 donosi mnoštvo nove tehnologije sa luksuznog A8. U odnosu na prethodnika je duži, širi i niži pa kao ukupna cjelina djeluje jako impozantno na fotografijama a možemo tek misliti uživo !? I prethodnik je bio poseban, nekako drugačiji od ostalih bar kada je dizajn u pitanju. Ovdje su nastavili sa tom tradicijom pa se novi A7 nameće kao jedna od najatraktivnijih Audijevih limuzina.

Prednji kraj moćan sa maskom hladnjaka po uzoru na novi A8. Nove su svjetlosne grupe u FULL LED tehnici dok za probirljive Audi ima opciju tzv. laserskih svjetala. Coupe-ovska linija krova se spušta na sama peta vrata prtljažnika koji i ovdje krije automatizovan spojler. Moguće ga je primjetiti kada automobil ide brzinom većom od 120 km/h. Zadatak mu je obezbjediti veću aeropotisnu silu na zadnji kraj automobila čitaj... da bude stabilniji pri nešto većim brzinama. "S" verzije će dolaziti sa nešto agresivnijim setom odbojnika, većim felgama, četiri ispušna završetka i niže ogibljenje.

Unutrašnjost je poprimila novu dimenziju. Sve je manje mehaničkih prekidača, a tu su trenutno tri ekrana od tečnih kristala. Prvi ispred Vas mijenja klasične mjerne instrumente i ime mu je Virtual Cockpit. Već je poznat sa novijih Audi modela i ima dijagonalu 12'3''. Sljedeći na redu je ekran MMI infotainment sistema dijagonale 10,1''. Više se ne izvlači iz prednje armaturne ploče već je sada fiksiran. Treći i nešto potpuno novo je ekran (8,6'') koji mijenja kontrole klimatizacije i ostalih pomoćnih sistema. Audi se ovdje pomalo ugledao na nove Range Rover modele koji koristi slična i po nama ljepša rješenja. Ne kažemo da u Audiju ne valjaju. Oni sigurno spadaju u jedne od najmodernijih i najbržih sistema. To tako mora da bude jer je šef razvoja IT sistema nekadašnji prvi čovjek Apple-a.


U proizvodnji novog Audi-a A7 je korišteno mnogo aluminijuma, bar tako navode. Ne sumnjamo, to je njihova filozofija koja traje nepunih 20 godina i veže se samo za najskuplje modele u gami. Novi A7 će po prvi put predstaviti sistem zakretanja zadnjih točkova što je opet rješenje koje je odavno u auto industriji. Honda je recimo 80-ih godina takvo nešto predstavljala na svojim sportskim modelima poput Prelude i sl. Standardni Quattro pogon na sve točkove je moguće opciono nadograditi sa Torque Vectoring sistemom koji se nalazi na zadnjem diferencijalu. On je u biti zadužen za distribuciju momenta na točak sa najboljim prijanjanjem. 

Što se tiče sistema aktivne sigurnosti tu je novi A7 sigurno u vrhu. Podatke prikuplja sa 5 radara, 5 kamera, 12 ultrazvučnih senzora i jednog laserskog skenera što je dovoljno da automobil npr. samostalno upravlja na autoputu, samostalno se parkira na Vašu naredbu preko pametnog telefona, samostalno vozi u gradskoj gužvi (kreni-stani) zahvaljujući sistemu Traffic Jam Pilot, samostalno koči ukoliko uoči prepreku na putu, zadržava se u saobraćajnoj traci itd. itd. itd.

Audi će motore u novom A7 upariti sa sedmostepenom automatikom sa dva kvačila dok iste motore u većem A8 veža za 8 stepenu ZF automatiku. ZF je inače omiljen brend kod proizvođača kao što je Jaguar, BMW, Range Rover i sl. Audi će u Evropi koristiti nelogične nazive poput 55 TFSI koji će koristiti 3.0 TFSI motor snage 340 KS. Takva motorizacija novu sedmicu do 100 km/h ispaljuje za 5,3 sekunde dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h. Bit će naravno i dizelaša a o njima nešto kasnije...

Novi Audi A7 će biti dostupan u prodaji u februaru 2018. godine!