0
0
0
s2sdefault

Mercedesova G-Klasa je apsolutna ikona automobilske industrije, a svoje posljednje osvježenje je predstavila na Sajmu automobila u Detroitu...

Sa Vana se nije puno mijenjao. Tek nekoliko zaobljenih oblika, nove svjetlosne grupe, maska hladnjaka i novi aluminijski točkovi. Vanjske dimenzije su minimalno narasle dok je poplava noviteta u unutrašnjosti. Poprimio je posljednja rješenja iz najluksuznijih modela sa trokrakom zvijezdom. Rješenje  sa duplim ekranima je i ovdje prisutno. Nemamo ništa protiv, mada razmišljamo da bi više odgovarala klasika. Možemo uživati u najfinijim materijalima i vrhunskoj udobnosti,

Iako je postao još veći šminkeraj to mu nije smanjilo i dalje odlične terenske sposobnosti. I ovdje dolazi sa funkcijom zaključavanja tri diferencijala, naprijed, srednji i zadnji. Prednji upadni ugao je povećan za jedan inč pa je sada nešto prohodniji. Po prvi put G-Klasa ima neovisan prednji ovjes što će uveliko popraviti njegov nastup na cesti, a prema riječima inžinjera iz Mercedesa neće naruđavati njegove odlične Off-Road mogućnosti. Također, po prvi put će se u jednoj G-Klasi naći "Dynamic Select" prekidač kojim se odabire način vožnje samog automobila i to: Comfort, Eco i Sport. Ova posljednja dva nemaju ama baš nikakve veze sa ovim automobilom i potpuno su besmisleni ovdje. Naše mišljenje...

Za početak, pod poklopcem motora je 4.0 litarski V8 BiTurbo motor maksimalne snage 416 KS.


Ostale fotografije...