Javnosti u svijetu je predstavljen novi model Audija A6 koji je preuzeo skoro sve od svog starijeg brata modela A8...

Počevši od izgleda pa do unutrašnjosti sa tri kontrona ekrana od tečnih kristala koji uveliko mijenjaju način upravljnja pojedinih sistema u unutrašnjosti vozila. Ovo je do sada osma generacija, a prvo pojavljivanje će imati na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi u mjesecu martu tekuće godine. Prvi konkurenti su mu naravno BMW Serije 5 te Mercedesova E-Klasa...

Ako je vjerovati inžinjerima iz Audija, nova generacija A6-ce će biti trenutno najnapredniji automobil sa tehnološke strane u klasi. Za tu 'laskavu' titulu brine se 5 radarskih senzora, 5 kamera, 12 ultrasoničnih senzora te laserski skener... Sve ovo je dovoljno za recimo autonomnu vožnju u određenim situacijama te potpuno samostalno parkiranje čak i kada se ne nalazite u automobilu. Istina, ovu tehnologiju je prvi predstavio BMW u svojoj luksuznoj Seriji 7.

Za početak ponude bit će dostupna dva agregata i to:
1. 3.0 TFSI turbo benzinski motor u V6 konfiguraciji koji raspolaže sa maksimalnih 340 KS
2. 3.0 TDI turbo dizelski motor u također V6 konfiguraciji maksimalne snage 286 KS.



Modeli opremljeni dizel motorom će dolaziti sa osmostepenom ZF automatikom dok će benzinski model imati 7 stepeni S-Tronic mjenjač sa duplim kvačilom. Pitate se razlog promjene mjenjača? Dizelski motor proizvodi puno više Nm obrtnog momenta od benzinskog motora što ne odgovara njihovom S-Tronic mjenjaču bez značajnih prepravki. Jeftinije je posuditi ZF-ovo riješenje koje već koriste mnogi drugi. Između ostalog BMW, Jaguar i sl.