0
0
0
s2sdefault

Volkswagen će na sajmu automobila u Ženevi, koji je pred nama, predstaviti osvježenu verziju trenutnog modela...

Iako ga nazivaju potpuno novi model, ustvari radi se o klasičnom 'zatezanju bora'. Generaciju koju mijenja imali smo u nekoliko verzija na testu. U kompletu, pomalo precijenjen porodični automobil koji dobro drži cijenu kao rabljeni. Od tehničkih delikatesa ima šta ponuditi. U seriji najavljuju u dorađeni ekran Digital Cockpit sistema dijagonale 11,7'' koji mijenja klasične mjerne instrumente. Nova su MATRIX LED svjetla koja su prethodno prvi razvijana za Audi modele... Naravno, to sve i masno naplatiti. Koga briga što dobro 'napucani' model dostiže cijenu od šest cifara na domaćem tržištu, kada za iste pare možete ispunjavati želje u premium segmentu. Dobro, stvar je izbora!

Sa novim modelom Passat će u ponudi imati i hibridnu varijantu. Nosit će oznaku GTE, a na električni pogon će moći preći približno 50km, što opet zavisi od samog načina vožnje. Radi se od Plug-In hibridu koji je moguće dopuniti i na NNV kućnoj utičnici. Kombinovana snaga elektro i SUS benzinskog motora je 220 KS. Na brzoj punionici baterije se mogu napuniti u potpunosti za 'samo' 4h.

Početni dizelaš u ponudi je onaj zapremine 1,6 TDI snage 120 KS, odnosno kod benzinaca potpuno novi 1,5 TSI maksimalne snage 150 KS. Također, VW Passat prelazi za drugi nivo autonomne vožnje pa će između ostalog moći sam da uzbrzava, koči, zadržava liniju kretanja i još dosta toga sve u rasponu brzina 0-220 km/h. Prije je taj opseg bio dosta manji.