0
0
0
s2sdefault

Svijetlo narančasta boja i dijelovi od karbonskih vlakana uljepšavaju GTS

Od svojeg predstavljanja prije dvije godine je Kia Stinger brzo postao ljubitelj masa, zbog čega je Kia nedavno na salonu automobila u New Yorku predstavila najpotentniju sportsku limuzinu do sada. Posebna serija Stinger GTS, ograničena na samo 800 primjeraka, sa novim dinamičnim pogonom na 4 točka (D-AWD) stiže na ceste i strankama će nuditi još sportskiju vožnju. Sa sportom inspirisanim stilskim elementima, koji između ostalog uključuju dijelove od karbonskih vlakana i novu atraktivnu boju za privlačenje još više pogleda, ograničena serija GTS namijenjena je automobilskim zanesenjacima, koji će stajati u redu za vožnju.

Popunjavanje praznine – novorazvijeni dinamični D-AWD pogon
U vrlo kratkom periodu otkako se Stinger na tržištu afirmisao kao pravi igrač u razredu sportskih limuzina, koji zbog svojih izuzetnih performansi može posramiti njemačke takmace. Pritom je na novo definirao marku Kia i njenu percepciju kod stranaka. Međutim Albert Biermann, vođa istraživanja i razvoja (do dolaska u Kiju vođa M odjela u BMW-u), uz brojne pohvale i nagrade koje je Stinger osvojio, težio je nečemu višem. Rezultat je nova varijanta Stingerovog pogona na 4 točka, koji su začinili pravim genetskim kodom zadnjeg pogona. Radi se o D-AWD sistemu, koji su razvili kako bi popunio prazninu u ponašanju između Stingera GT sa pogonom na 4 točka (AWD) i zadnjim pogonom (RWD).

Ispod je nekoliko tehničkih detalja o ograničenoj seriji Stinger GTS

- Mehanička blokada diferencijala je dodana D-AWD sistemu, koji je namijenjen unapređenju trakcije i boljoj distribuciji snage između zadnjih točkova, kada sistem prepoznaje gubitak trakcije
- Izbor načina vožnje (Drive Mode Select) povećava dinamiku zadnjeg pogona

  •  Način Comfort šalje 60 posto snage na zadnje točkove za veći osjećaj stabilnosti
  •  Način Sport šalje 80 posto snage na zadnje točkove za sportskiju vožnju
  •  Način Drift šalje 100 posto snage na zadnje točkove i održava u istoj brzini bez mijenjanja u višu brzinu

- Nova logika kontrole

  • Kontrola proklizavanja i prepoznavanje suprotnog upravljanja
  • Šema mijenjanja brzina
  • Kontrola stabilnosti

- Stinger GTS, koji je raspoloživ u varijantama D-AWD ili RWD, zadržao je Stingerovu GT snagu ispod poklopca motora.

  • 3,3-litarski V6 twin turbo
  • Snaga: 365 KS
  • Najveći okretni moment: 510 Nm/min-1

Obogaćenje Stingerove ponude
Pored gore navedenog GTS pokazuje Stinger i s brojnim modifikacijama vanjštine i unutrašnjosti daje do znanja da nije obični Stinger i da je skrojen za trkališta ili oštre krivine.

Modifikacije vanjštine:

  • Ekskluzivna premium narančasta boja “Federation”
  • Dijelovi od karbonskih vlakana, koji naglašavaju karakterističan „tigrov nos“ na maski, bočna ogledala i bočni zračni otvori
  • GTS amblem na zadnjem kraju
  • Umjesto Kia logotipa na prtljažnim vratima tu je amblem Stinger

U unutrašnjosti Stinger GTS nudi još više premium materijala.

  • Upravljački obruč i središnja konzola obloženi mikrovlaknima (alkantara)
  • Obloge plafona obložene premium umjetnom kožom (chamude)

Lijep, ali još uvijek cjenovno vrlo pristupačan fastback
Vrijednost će biti glavni stub varijante Stinger GTS, jer je automobil opremljen s brojnim tehnologijama s područja udobnosti i sistemima asistencije vozaču. Ograničena serija GTS sportske limuzine nudi i:

  • Sunčani krov
  • Premium ozvučenje Harman/Kardon6 snage od 720 vati s tehnologijama QuantumLogic7 i Clari-Fi za jačanje signala
  • Bežično punjenje pametnih telefona

Prodaja Stingera GTS kreće ovih dana, ali zasad samo u SAD-u.