0
0
0
s2sdefault

BMW je predstavio potpuno novu Seriju 1, model koji po prvi put u svojoj historiji dolazi serijski sa prednjim pogonom.

Rezultat je to korištenja nove platforme koja je prije svega predviđena MINI-ju, dok sa druge strane kao jedini predstavnik Hothatch klase nije imao dostojnog konkurenta jer su svi imali pogon naprijed odnosno na sve točkove. Nova platforma donosi nove dimenzije. Dok konkurencija povećava svoje modele, nova Serija 1 je kraća, šira i 13mm veća od prethodnika. Gledajući ga s prijeda sa novom masivnijom maskom hladnjaka i novim svjetlosnim baterijala, nekako stićemo utisak da je Serija 1 izgubila dašak sportske note koju je vješto čuvao prethodnik.

Čudne dimenzije, nova platforma i prednji pogon donijele su nešto više prostora u unutrašnjosti u svim pravcima. Narastao je i prtljažnik na okruglih 380 litara. Kod pogonske grupe, ponuda starta trenutno od modela 118i kojeg pokreće novi 1.5 litarski turbo benzinac snage 140 KS i 220 Nm obrtnog momenta. Top verzija trenutno nosi oznaku M135i i nažalost neće biti pokretana V6 turbo motorom već je tu novi četverocilindraš maksimalne snage 310 KS. Svi modeli će serijski dolaziti sa ručnim šest stepenim mjenjačem dok će opcija biti novi 7  stepeni automatik kojeg više ne potpisuje slavni ZF (zbog promjene platforme) već Aisin. Dizelaši kreću od modela 116d kojeg pokreće također 1,5 litarski motor maksimalne snage 115 KSi 270 Nm obrtnog momenta.