0
0
0
s2sdefault

Sajam automobila u Ženevi trebao je poslužiti kao mjesto gdje bi vidjeli nasljednika popularne Škoda Octavia i to u njenoj RS sportskoj verziji.

Nova Octavia RS iV po prvi put u svojoj historiji predstavlja Hybrid-nu verziju u RS sportskom programu. U nekim slučajevima takvi modeli budu savremeniji i moćniji od svog prethodnika. Ipak, to u ovom primjeru nije slučaj. Nova Octavia RS iV pod poklopcem motora krije omaleni 1.4 TSI problematični turbo benzinac koji u saradnji sa elektro motorima isporučuje maksimalnih 242 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Sa ovakvom konfiguracijom sprint do 100 km/h traje 7,3 sekunde dok maksimalna brzina iznosi 225 km/h.

Poređenja radi prethodnik je pod poklopcem motora imao 2.0 TSI turbo benzinac sa maksimalnih 245 KS pa je ubrzanje do 100 km/h iznosilo 6,6 sekundi, a maksimalna brzina 250 km/h. Da li je Škoda dobila instrukcije šefova iznad da Octavia ne smije napredovati ili da započne jednu novu Hybrid-nu eru ostaje da vidimo.

Ipak, nova Octavia RS iV ispod lima krije elektro motor koji snagu crpi iz baterija energetskog kapaciteta 13 kWh, dovoljno za el. autonomiju do 60 km. Jasmo da ćete isti model razlikovati na cesti zbog mnoštva aerodinamičkih dodataka na karoseriji dok će se serijski kotrljati na 19'' točkovima. 

Ako je vjerovatni navodima, ovaj model bi u budućnosti trebali pratiti 2.0 TSI odnosno TDI verzije.