0
0
0
s2sdefault

BMW je na sajmu automobila pokazao pravac u kojem će se kretati pojedini (ili svi) modeli ovog proizvođača u narednom periodu...

U prvi plan jasno pada nova maska hladnjaka koja je dobila pozamašne proporcije. Novi model donosi serijska LED svjetla naprijed i nazad, 18'' aluminijse felge kao standardni dio opreme, nove savremenije motore te po prvi put "mild hybrid" model koji čini kombinaciju električnog i turbo benzinskog motora. Početni model je 2.0 litarski turbo benzinac sa 4 cilindra maksimalne snage 258 KS (190 kW) i 400 Nm obrtnog momenta. Vrh benzinske ponude čini model M440i xDrive sa linijskim motorom od 6 cilindara u kombinaciji sa 48V "Mild Hybrid" tehnologijom. Dovoljno za snagu od 374KS (275kW) te 500Nm obrtnog momenta. Do 100 km/h sprinta ispod 4,5 sekundi. Čekamo još i pravog "M"-a koji će sigurno biti strah i trepet za konkurenciju.

Važno napomenuti da nova Serija 4 ima kojeficijent aerodinamike od 0,25, što je bolje od prethodnika. Kada već pričamo o tome sjetimo se famozne Opel Calibre koja je 1989. godine imala kojeficijent otpora zraka od samo 0,26 čime je bila najaerodinamičniji automobil u klasi dugo godina nakon završetka proizvodnje.

Raspodjela mase je i dalje idealnih 50:50% i ovdje BMW skidamo kapu na svakom novom i starijem modelu. Zaista su majstori u ovom djelu posla. Kako navode inžinjeri BMW-a, masa će biti neznatno manja a kalibracijom komponenti ovjesa bit će upravljiviji od prethodnika.

U unutrašnjosti imamo nove materijale, ekrane ispred Vas i onaj veći infotainment sistema iDrive 7 posljednje generacije za kojeg kažu da je jedan od najboljih i najbržih sistema današnjice. Pored ovoga tu su savremeni sistemi pasivne i aktivne sigurnosti te ne sumnjamo kako će dobiti maksimalni broj zvjezdica na testu sigurnosti.