0
0
0
s2sdefault

Sportski RS modeli Škode spadaju u poželjnije opcije ako gledamo VW segment. Kome je Golf GTI ili GTD preskup, puno više prostora uz iste ili približne motore može pronaći u modelu Škoda Octavia RS.

Kao i obično, u odnosu na serijski model sa vana će se razlikovati po nešto agresivnijem setu branika sa izraženim "otvorima", za koji broj većim aluminijskim felgama te "fake" ispušnim završecima koji su eto moderni u današnje vrijeme. U odnosu na prethodnika kojeg mijenja, jasan je i značajan napredak u dizajnu, bar kada je prednja strana u pitanju. Kada se spomene oznaka "RS" često tražimo informacije šta je pod poklopcem motora. U "RS" verziji imate izbor na turbo benzinsku verziju sa 245 KS te 200 KS snažan dizelaš.

Zanimljivo zvuči podatak da je u sprintu do 100 km/h benzinska verzija tek za 0,1s brža od dizelske verzije i iznosi 6,7 sekundi dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h. Benzinska verzija je nešto raskošnija kada su delikatese u pitanju. Tako od samog početka možete birati ručni odnosno DSG automatski mjenjač sa 7 stepeni prenosa (automatik jedina opcija kod dizelskog modela) te mnogo važnija činjenica je diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Za one koji vole pogon na sve točkove on je jedino dostupan u dizelskoj TDI verziji iz nama nepoznatih razloga.

Ovjes je serijski za 15mm niži od standardne verzije. Oni pametniji će odabrati podešavajući ovjes Dynamic Chassis Control koji znatno utiče na udobnost i vozne karakteristike u Sport režimu rada. U unutrašnjosti ćemo gledat nešto kvalitetnije materijale, sjedišta sa izraženim bočnim osloncima te standardnu digitalnu instrument ploču koja je identična onoj koju možete pronaći u Golfu. Ljubitelji infotainment sistema siguno neće biti zakinuti ugođajem koji će krasiti "RS" grafički intefejs.