0
0
0
s2sdefault

Peugeot je danas službeno predstavio novi model 308 (2021.)...

Ovo je ujedno prvi službeni model Peugeota koji će nositi novi logo u obliku štita. Inžinjeri koji su radili na razvoju nove 308-ce hvale se da će nova platforma donijeti mnogo više prostora za putnike u kabini, posebno na zadnjoj klupi. Sve zahvaljujući međuosovinskom razmaku koji je narastao punih 55 mm dok se linija krova spustila za 22mm.

Kompletan automobil nastavlja dizajnersku revoluciju koju je pokrenuo model 508 te je kao takav jasno prepoznatljiv i ponosno nosi PEUGEOT DNA. Tu su svakako u prvom planu prednja LED svjetla koja jasno naglašavaju njegov agresivan nastup koji vjerujemo mnoge neće ostaviti ravnodušnim. Na GT/GT Pack modelima njegovi prednji LED "zubi" će biti svjetliji i nešto uži. Za njih je korištena Peugeot LED Matrix tehnologija.

Unutrašnjost je također prepoznatljiva iz prethodnika. Sada su tu atraktivniji dodaci, novi Peugeot i-Cockpit ispred te potpuno novi centralni dio koji sadrži dva ekrana i novu kraću ručicu mjenjača (za EAT8 automatske mjenjače). Jedan je od Peugeot i-Connect infotainment sistema a drugi služi kao pomoć pri odabiru željenih opcija i komandi. Fizičke tipkice su i dalje tu, što je za svaku pohvalu. Današnji trend je da se u potpunosti uklone čemu se protivimo...

Novi 308 je nakrcan aktivnim i pasivnim sigurnosnim sistemima. Jedan od njih je "Drive Assist 2.0 pack". Radi se o sistemu polu autonomne vožnje koji pomaže (asistira) vozaču pri promjeni saobraćajne trake, brzini kretanja vozila u odnosu na saobraćajne znakove te linearno autonomno ubrzavanje sve do brzine od 180 km/h. Neka od delikatesa koja se može dobiti je FOCAL Premium audio sistem izlazne snage 690W iz 12 kanalnog pojačala. Čitajući karakteristike, vjerujemo da će biti jedan od najmoćnijih u svom segmentu. Naravno, ovo je tek dio onoga što možete pronaći u ovom novitetu. 

Kada su u pitanju motori, hibridi i rješenja na struju nekako idu u prvi plan. Pa da krenemo... U ponudi hibrida će biti tzv. dvije verzije i to sa 225 odnosno 180 KS. Oba modela na električnu energiju mogu preći cca. 60 km u zavisnosti od samog načina vožnje što predstavlja većinu dnevnih potreba ljudi u urbanim sredinama. Njegova namjena je da se puni kući na NNV mreži za šta je potrebno oko 7h da se u potpunosti napune baterije energetskog kapaciteta 12,4 kWh.

Pored njih u ponudi će naravno biti i SUS motori. Tj. tri benzinska 1.2 litarska motora sa 3 cilindra u snagama 110 i 130 KS te jedan dizel motor zapremine 1,5 litara sa 4 cilindra snage 130 KS. Peugeot 308 GTi bi trebao stići nekada kasnije, nadamo se ...

Uživajte u fotografijama