0
0
0
s2sdefault

Tipo je osvježen: kompletna restilizacija cijele game, novi dizajn - privlačniji, mlađi i dinamičniji, s najmodernijom tehnologijom i novim motorima s boljim performansama i ekološkim otiskom. Gama će također biti proširena s novim crossoverom: modelom New Tipo Cross/ Novi Tipo Cross.

Nova gama zasnovana je na dvije teme: Tema „Life“ i njena 3 paketa opreme – Tipo, Life i City Life, koji su dostupni u četiri varijante (4-vratni, 5-vratni i Station Wagon), i tema „Cross“, sa dva paketa opreme – City Cross i Cross, kao i crossoverom varijantom sa 5 vrata.

Fleksibilni i privlačni Panda Cross bio je strateški ključ uspjeha modela ovom modelu širom Evrope. I zaista, izgled „crossoveroma“ približio je Pandu novim, mlađim ciljnim kupcima, koji traže automobil koji nije samo funkcionalan, idealan za grad, već koji je i “super kul” i koji ima savremeni dizajn. Ista strategija primjenjena je na modelu Tipo, s proširenjem njegove porodice. Dizajneri i inženjeri FIAT-a dizajnirali su novi Tipo Cross na osnovu tih ideja, stvarajući novi crossover Tipo, ponovo usmjeren na novu ciljnu publiku, širu nego prije u pogledu godina, estetskih zahtjeva i zahtjeva za mobilnošću.

Novi izged modela Tipo

Novi Tipo je potpuno osvježen i sada izgleda još modernije, dinamičnije i elegantnije. Novi prednji dio ima novu masku hladnjaka, koju krasi novi FIAT logo, s FIAT rukopisom, što predstavlja važnu poruku, prepunu energije. Tipo je također prvi FIAT automobil sa ovim znakom, koji dolazi nakon nedavno predstavljenog modela New 500/ Novi 500.

Prednja svjetla su kompletno redizajnirana, sada sa potpuno LED svjetlima napred i pozadi: ne samo da pojačavaju crte automobila, već mu i pružaju moderniji izgled i povećavaju aktivnu i pasivnu bezbjednost. Zahvaljujući pojačanoj vidljivosti i u skladu sa potragom za više održivosti u svakom malom detalju, oni smanjuju potrošnju električne energije automobila, i samim tim i emisije CO2.

Branik na donjem dijelu automobila, koji je potpuno redizajniran sa dodatim elementima sa brušenim, hromiranim ICE MATTE finišom, uparen je sa novim točkovima od 16 ili 17 inča, sa dijamantskim finišom i novim dizajnom.

Unutra, prostor za putnike je također potpuno nov. Sjedišta imaju tkanine s ekskluzivnim dizajnom. Potpuno podesivi digitalni klaster na 7-inčnom TFT displeju zamjenio je klasičnu analognu instrument tablu. Ozbiljno tehnološki savremeniji i napredniji sistem, kako biste mogli da kontrolišete status svog automobila, multimedijske aspekte i vaš telefon. Klaster stiže sa potpuno novim UConnect 5 radiom sa 10,25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, što je još jedan korak FCA Grupe iz modela New 500, koji je sada dostupan i na modelu Tipo.

I volan - koji je sada još elegantniji i sportskiji - bio je u fokusu naših dizajnera. On je kompaktniji i doteran je radi bolje ergonomičnosti i omogućava savršenu preglednost klastera na 7-inčnom TFT-u. Pažnja je posvećena i centralnoj konzoli, gdje su podešavanja za klimatizaciju promenjena, i dodati su novi hromirani i crni umeci.

Nova Tipo gama također je dostupna u dvije do sada neviđene boje: Ocean Blue i Paprika Orange.

Novi Tipo Cross, crossover na Tipo način

Porodica Tipo proširena je dolaskom nove karoserije. FIAT sada predstavlja New Tipo Cross, koji će biti pridodat drugim trima varijanti karoserije (4-vratna, 5-vratna i Station Wagon): pravi crossover, usmjeren na potpuno nove kupce. Porodice - koje su oduvek bile ciljni kupci za FIAT Tipo - promenile su svoje preferencije, i umesto klasične 5-vratne automobile i Station Wagon modele birajući, kako bi se približile svetu crossoveroma, bez žrtvovanja prostora i komfora upravo ovakve modele. Iste porodice sada su spremne da iskuse emotivniji, jedinstveni, dinamičniji i mlađi automobil, sa i dalje pristupačnom cenom. Odgovor je dakle upravo Tipo Cross, „FIAT-ov novi porodični crossoverom”. 

Generalno, Tipo Cross je proizveden tako da bude moćniji i hrabriji. Na prvi pogled, automobil je očito širi, sa novim dizajnom maske hladnjaka koja se širi ispod prednjih svjetla, i jasno je da je viši: pravi crossoverom.

Visina modela Tipo Cross je povećana za skoro 4 cm, zahvaljujući osvježenom vešanju i dodatku novih rešenja za felne i gume, koje je prije toga viđeno na još jednom FIAT crossoveromu, modelu 500X. Tipo Cross ima veće gume radi još snažnijeg izgleda.

Nova postavka također omogućava višu poziciju pri vožnji ime je ulazak i izlazak iz automobila lakši, ali i pojednostavljuje sve na šta su Tipo porodice navikle, kao što je stavljanje djece na  zadnja sjedišta, ili pronalaženje stvari koje su možda zapale ispod sjedišta.

Kao prava inovacija u estetici, Novi Tipo Cross je skoro 7 cm viši od Tipo Cross-a, s dodatkom „kros“ elemenata, počevši od lukova blatobrana sa strane i napred, gdje također ima mesta za ekskluzivnu anti-skid ploču i branik, sa izraženom bull bar šipkom, koja automobilu daje snažniji i mišićav izgled, zajedno sa bočnim usisnicima i zadnjim ekstraktorom koji vodi do praktičnog krovnog prtljažnika, koji je do sada bio dostupan samo na Station Wagon verziji.

Vrhunska bezbjednost i tehnologija

Kao dodatak dizajnu i stilu, tehnologija je značajno osvježena, sa jednim ciljem: da se dostigne vrh segmenta C. New Tipo je opremljen širokim opsegom najnovijih naprednih sistema za podršku vozaču (ADAS):

  • Traffic Sign Recognition, za identifikovanje ograničenja maksimalne brzine dozvoljene na putu na kome se vozi
  • Intelligent Speed Assist, koji preporučuje vozaču da poštuje ograničenja brzine
  • Lane Control, koji održava automobil u traci pod uslovom da se obilježja mogu ispravno detektovati
  • Attention Assist, senzor koji preporučuje vozaču da se odmori kada su previše umorni da nastave svoj put
  • Adaptive High Beam, koji obezbjeđuje poboljšanu vidljivost noću, automatskim paljenjem velikih svjetala kad je traka u suprotnom smjeru prazna
  • Blind Spot Assist, sistem koji koristi ultrasonične senzore da prati slijepe uglove i upozori na bilo kakve prepreke pomoću trouglastog svjetla upozorenja na retrovizoru
  • I dodatno senzori za prednje parkiranje, Keyless Entry/Go sistem i bežični punjač za punjenje Vašeg telefona bez kablova. Pravi udar snage: brz punjač od 15 kW, sa tri puta većom snagom od najprodavanijih pametnih telefona.

Kada je u pitanju sistem za informacije i zabavu, Tipo je prvi automobil kompanije FCA nakon modela Novi 500 koji je opremljen UConnect 5 sistemom za informacije i zabavu pete generacije, povezanom platformom dizajniranom za budućnost, dostupnom na ekranu od 10,25 inča. Smišljen je na osnovu ideje da se kupcima ponudi jednostavno i komforno korisničko iskustvo, i FCA koristi Android Auto operativni sistem koji je lak za upotrebu, intuitivan i prilagodljiv.  Uconnect 5 sa bežičnim Apple CarPlay i Android Auto sistemima znači da možete da koristite Apple CarPlay i Android mogućnosti bežično na ekranu osetljivom na dodir radija, sa podesivim profilima i mogućnošću da sačuvate do 5 konfiguracija.

Koristeći sistem za informacije i zabavu modela Novi Tipo, možete da povežete dva telefona pomoću Bluetooth-a u isto vreme: na primjer, možete da koristite i vaš poslovni i vaš privatni telefon u isto vreme, i primate i obavljate pozive istovremeno, bez da morate da se „prebacujete“ na jednu liniju kako bi se javili na telefon koji nije povezan u datom trenutku.

Takođe treba pomenuti i novo belo pozadinsko svetlo za sve kontrole u kabini, što omogućava moderniji izgled, a tu su i USB ulazi za zadnja sjedišta, što je posebno korisno za porodice na dugim putovanjima, da bi djeca mogla da koriste svoje tablete.

Novi, efikasniji motori bolji za životnu sredinu
Ponuda motora za New Tipo je osvježena. Kada se pojavi na tržištu, biće dostupan sa benzinskim ili dizel motorom.

Benzin. New Tipo može da bude opremljen sa GSE T3 od 1 litra sa 100 KS. Novi trocilindrični motor isporučuje vrhunski obrtni momenat od čak 190 Nm pri samo 1500 rpm, umesto 4500 rpm trenutnog benzinca od 1,4 litara sa 95 KS, koji je dostizao samo 127 Nm.

GSE T3 motor od 1 litra dio je FireFly Turbo porodice motora, kao najnovija verzija, za najbolje performanse, uparena s ozbiljno nižom potrošnjom goriva i emisijama. Maksimalna snaga je 74 kW (100 KS). Novi motor obezbjeđuje zadovoljstvo pri vožnji i nudi optimalan start zahvaljujući posebno pogodnoj krivi obrtnog momenta čak i pri niskom broju rpm, i također je komforniji, zahvaljujući tome što je vanredno tih. CO2 emisije smanjene su čak na 121 g/km (WLTP).

Konačno, prenosni sistem je kalibrisan tako da obezbedi maksimalni odgovor u uslovima gradskog saobraćaja i najbolji mogući komfor na autoputu, zaustavljajući obrtaje motora na 3200 rpm pri brzini krstarenja od 130 km/h.

Dizel motori

Multijet dizel motori u skladu s standardom Euro 6D Final imaju dvije varijante: od 95 i od 130 KS (prethodno 120 KS), sa značajnim unaprijeđenim u performansama i vrednostima CO2, od 110 g/km za dizel porodicu (WLTP).

Multijet od 1,6 litara sa 130 KS je također idealan motor za komercijalne vozne parkove, što je strateško polje  za segment C i zato i za Tipo.

D-Fence paket u izradi kompanije Mopar
Na zahtev, sve više ekološka Nova Tipo gama može biti opremljena i D-Fence paketom u izradi kompanije Mopar, koji se sastoji od tri uređaja: filtera koji sprečava nečistoću da uđe u automobil spolja, blokira partikulate i praktično 100% alergena, i smanjuje stopu formiranja buđi i bakterije za 98%; priječišćivača vazduha unutar kabine, koji filtrira mikro-kestice kao što su polen ili bakterije; i UV lampe koja čisti sve kontaktne površine u automobilu: kod vozača, menjač i sjedišta.

Tipo, priča o uspjehu
FIAT Tipo se pojavio 2016. godine; od tada, porodica Tipo je porasla i pored sedan verzije, tu su i 5-vratna i Station Wagon verzija, kojima se sad pridružila i Tipo Cross karoserija.

Od svoje pojave, Tipo je odmah postao jedan od najomiljenijih modela u svom segmentu u Italiji i širom Evrope, gdje je doprinjeo rezultatima brenda FIAT sa više od 70% količinske prodaje na tržištima izvan Italije.

Od kada se pojavio, prodato je ukupno 670.000 automobila, postigavši najveći udio van Italije u 2019.

(sl.s)