0
0
0
s2sdefault

Poznato je da su Subaru i Toyota udružili snage te napravili zajednički projekat klasičnog sportskog automobila koji ispod ispod lima krije provjerenu tehniku, boxer motor, prenos snage na zadnju osovinu te skoro pa idealan raspored mase između osovina u omjeru 53:47 u korist prednje osovine.

Nasljednik je stigao i gledate ga na fotografijama. Nesumljivo da je Toyota sa GT-86 modelom nadaleko poznata u svijetu. Proizvodnja prethodnika je trajala od 2012. godine te su predstavnici automobilskih marki zadovoljni prodajnim rezultatima. Shodno tome odlučili su predstaviti nasljednika koji bi trebao nastaviti uspješan recept.

Toyota GT-86

Dimenzije automobila se nisu mijenjale dok je upotreba aluminijuma značajna u predjelu krova i blatobrana, kako bi automobil imao što manju masu i niži centar gravitacije (u prevodu bolje upravljanje). Za pogon je zadužen Subaruov agregat (atmosferac) zapremine 2,4 litra i maksimalne snage 232 KS pri 7.000 o/min, dok je 250 Nm obrtnog momenta dostupno od 3.700 o/min. Sa ovim agregatom ostvarili su bolje rezltate pri ubrzanju pa je sada potrebno 6,3 sekunde kako bi automobil uhvatio brojku od 100 km/h.

Kada je Subaru u pitanju, u njihovom STI programu imate mogućnost odabira nekoliko delikatesa poput novog ispušnog lonca, zadnji spojler od ugljičnih vlakana, nove titanijumske felge, itd. Očekuje se odgovor Toyotinog sportskog odjela kada su performantni dodaci u pitanju...

EU modeli još nisu predstavljeni, a u SAD-u cijena starta od 27.060 $.

Subaru BRZ

Subaru BRZ video: