Pin It

Audi je ocijenio da je došlo vrijeme da svoj nabildani "hot hatch" osvježi kako bi ostao korak uz konkurenciju koja uveliko zadaje glavobolje...

Najviše promjena, bar kada je dizajn u pitanju, je s prednje odnosno zadnje strane. Nove svjetlosne grupe i naglašeni otvori za zrak podsjećaju na ostale novitete u gami RS porodice i može se reći da je novajlija ljepši (subjektivan dojam) i ujedno agresivniji od prethodnika.

Ispod lima je u većini zadržana dobro provjerena tehnika. Proslavljeni 2,5 litarski turbo petak razvija okruglo 400 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Snaga se na podlogu prenosi preko S-Tronic 7-stepene automatske transmisije sa dva kvačila i naravno Quattro pogona na sve točkove. Brojke izgledaju pomalo nestvarno na segment "hot hatch" automobila. Sprint do 100 km/h traje svega 3,8 sekundi dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h odnosno 280 km/h sa RS Dynamic paketom opreme. Obrtni moment od 500 Nm je za 20 Nm veći nego kod prethodnika i dostupan je u režimu rada od 2.250 do 5.600 o/min.

Uz novi model dolazi novi zadnji diferencijal uz koji su znatno smanjili nepopularni "understeer", bar tako kažu inžinjeri Audija. Ostaje da vidimo kako će se pokazati na testovima.