0
0
0
s2sdefault

Audi je ocijenio da je došlo vrijeme da svoj nabildani "hot hatch" osvježi kako bi ostao korak uz konkurenciju koja uveliko zadaje glavobolje...

Najviše promjena, bar kada je dizajn u pitanju, je s prednje odnosno zadnje strane. Nove svjetlosne grupe i naglašeni otvori za zrak podsjećaju na ostale novitete u gami RS porodice i može se reći da je novajlija ljepši (subjektivan dojam) i ujedno agresivniji od prethodnika.

Ispod lima je u većini zadržana dobro provjerena tehnika. Proslavljeni 2,5 litarski turbo petak razvija okruglo 400 KS i 500 Nm obrtnog momenta. Snaga se na podlogu prenosi preko S-Tronic 7-stepene automatske transmisije sa dva kvačila i naravno Quattro pogona na sve točkove. Brojke izgledaju pomalo nestvarno na segment "hot hatch" automobila. Sprint do 100 km/h traje svega 3,8 sekundi dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h odnosno 280 km/h sa RS Dynamic paketom opreme. Obrtni moment od 500 Nm je za 20 Nm veći nego kod prethodnika i dostupan je u režimu rada od 2.250 do 5.600 o/min.

Uz novi model dolazi novi zadnji diferencijal uz koji su znatno smanjili nepopularni "understeer", bar tako kažu inžinjeri Audija. Ostaje da vidimo kako će se pokazati na testovima.