Pin It

BMW je nastavio sa osvježenjem svoje game, a sljedeći na redu je popularna Serija 3..

Pomalo smo se iznenadili kada smo ugledali prve fotografije, ponajviše zbog prednje maske hladnjaka koja je zadržala skladne dimenzije te tako pokazala da svi modeli unutar game neće biti isti. BMW sa ovim modelom možda želi napraviti još jasniju razliku u odnosu na Seriju 4 koja posjeduje dodatnu dozu karizme. Svjetlosne grupe su pretrpile minimalne promjene dok je najviše noviteta u unutrašnjosti.

Odavno nemamo klasičnih mjernih instrumenata, a naprijed dominiraju dva velika ekrana. Onaj ispred vozača ima dijagonalu je 12,3'' dok susjedni za multimediju i navigaciju raspolaže sa čak 14,9'' dijagonale. Grafika prikaza je odlična, a pohvalno je da su mehaničke tipkice još tu, bar one koje regulišu klimatizaciju da ih ne moramo tražiti u moru menija na infotainment sistemu. Ručica automatskog mjenjača sa 8 stepeni prenosa je sada dosta diskretnija dok pored imamo tradicionalni kružni prekidač za kontrolu infotainment sistema te mehaničke tipke za podešavanje podvozja, parkirne kočnice, kamera i sl.

Motorizacija je manje više identična prethodniku. Tu je i dalje 2.0 turbo benzinac sa 4 cilindra oznake 330i snage 255 KS. Sljedeći na redu je 330e Plug-In hybrid kombinirane snage 288 KS. Najjači prije M-a je M340i maksimalne snage 382KS koji je serijski uparen sa xDrive pogonom na sve točkove dok bi 18'' točkovi bili serijski za sve modele.

Cijene novog modela za sada nisu formirane...