Ford je za nadolazeću godinu predstavio novi, a može se reći i detaljno osvježen model Mustanga koji u stopu prati konkurenciju po svim mogućim aspektima.
Osim slavnog imena koje prenosi sa generacije na generaciju, zadržao je određene tehničke delikatese koje ga prate decenijama unazad a to su: pogon na zadnje točkove, ručni mjenjač i famozni 5.0 litarski V8 motor. Istina, bazni 2.3 litarski turbo benzinac sa četiri cilindra je još tu i kako kažu potpuno je "novi" motor, dok V8 dolazi u novoj četvrtoj generaciji sa određenim izmjenama. Najočiglednije promjene su na usisnoj grani gdje sada imamo razdvojene usisne elemente za svaku stranu motora, baš kao i zaseban regulator gasa (leptir gasa/throttle body) na svakoj strani motora.
Od sada za početni model sa 2.3 litarskim motorom u seriji dolazi 10-stepeni automatik sa značkom Forda, dok je "manuelac" rezervisan za V8 motor. Prema mišljenju Forda, većina kupovina Mustanga sa V8 motorom su automobilski entuzijasti koji uživaju u svakom pređenom kilometru.
Druge delikatese su daljinsko paljenje i dodavanje gasa, sve to kada ste izvan autommobila te elektronska "Drift" kočnica koja je posebno razvijena u saradnji sa majstorom drifta Vaughn Gittin-om. Prema njegovim riječima pruža osjećaj standardne ručne kočnice prilikom drifta, a najviše će pomoći početnicima da se pokažu na cesti. Nekih jasnijih detalja nemamo kako funkcioniše ovaj sistem, tako da ćemo sačekati neki test pa da objavimo.
Promjene u unutrašnjosti najviše se ogledaju u ekranizaciji prednjeg dijela armaturne ploče, čime su klasični mjerni pokazivači zamijenjeni dvostrukim ekranima koji prikazuju sve potrebne informacije. Dobro bi bilo da su bar ostavili opciju za entuzijaste da mogu sebi vratiti kazaljke... Pozadinu ekranizacije potpisuje software-sko rješenje Sync 4 sa Unreal Engine-om koji je zadužen za grafički interfejs. To će omogučiti detaljnu personalizaciju i veoma visoke grafičke performanse.