0
0
0
s2sdefault

Lexus je poznat u svijetu kao luksuzna marka Toyote koja je prije svega debitovala i bila namjenjena tržištu SAD-a...

Vremenom je postala zanmljiva i evropljanima, a rezultat svega toga je da imamo Lexus predstavništvo u svim iole razvijenim tržištima u zemljama okruženja. Imali smo ga i u BiH gdje se u toku jedne godine nije prodao niti jedan primjerak ovog premium proizvođača. Šlag na tortu je izbor menađera godine iz sramotnog Lexusa od strane nelegalnog udruženja automobilskih novinara UANBIH o kojem smo svakako pisali.

Vratimo se temi... Nova luksuzna krstarica oznake LS je svečano predstavljena u Detroitu na sajmu automobila. Do sada nismo vidjeli ljepši dizajn ove automobilske marke iz zemlje izlazećeg sunca. Leži na novoj GA-L platformi koja je premijerno predstavljena na modelu LC 500 Coupe. Novi LS sada sjedi niže od predhodnika, ima niži centar gravitacije ali i širi trag točkova.

Vizuelno, vanjski dizajn je originalan i dostojan imena Lexus. Karakterišu ga oštre linije te savremena rješenja koja ne viđamo kod konkurencije. Automobil se serijski vozi na 19'' aluminijskim točkovima dok je kao opcija dostupan set od 20'' aluminijskih felgi. Ovdje se velika pažnja posvetila smanjenju ukupne buke u kabini. U prilog tome govori kako su inžinjeri Lexusa proveli mnogo sati dizajnirajući samo felge čiji će krakovi uveliko poništavati buku koja dolazi od guma. Sljedeći na redu je ispušni sistem i slovi kao jedan od 'najtiših' na tržištu. Ako ni to nije dovoljno automobil je u unutrašnjosti opremljen sistemom koji produkuje zvuk obrnute amplitude kako bi poništio nepoželjan zvuk koji je na putu prema kabini. Za zabavu je angažovan ekspert na polju audio tehnike a ime mu je Mark Levinson. Ukupna snaga je blizu 1kW a sistemom se upravlja preko ekrana dijagonale 12,3'' koji je osjetljiv na dodir. Unutrašnjost je jedna od nama najljepših na tržištu trenutno, pravi je odmor za oči.


Za pogon se koristi novorazvijeni V6 turbo benzinac sa dva turbo punjača koji usko sarađuje sa novorazvijenom automatikom sa 10 stepeni prenosa. Konačno da nema više dosadno CVT-a kojeg su japanci godinama gurali u skoro sve modele koji dolaze sa ovog područja. zapremina je 3.5 litara a maksimalna snaga 415 KS dok obrtni moment iznosi 600 Nm. Više je to potisne sile od V8 atmosferskog motora u modelu kojeg mijenja, ali V8 je V8 i ima svoje čari. Sprint do 100 km/h iznosi 4,6 sekundi što je više nego dobro vrijeme za automobil ovih gabarita.

Ako ima zainteresovanih knjiga narudžbi je otvorena!