0
0
0
s2sdefault

Nakon što je predstavljena limuzinska verzija Serije 5 (G30) vrijeme je došlo na njegovu karavansku Touring (G31) formu...

Novi karavan Serije 5 temelji se, kao i limuzinska forma, na novoj CLAR aluminijskoj platformi koja je odgovorna za ukupno smanjenje mase automobila za cca. 100kg u odnosu na prethodnika. U kombinaciji sa nešto većim dimenzijama sada nova Serija 5 Touring dobija novu formu praktičnosti. Kada spominjemo karavanske automobile valja spomenuti kako je njihov prtljažnik jedan od najvećih aduta za hvalisanje. Ovjde zapremina prtljažnika iznosi 570 litara. U poređenju sa novom E-Klasom Estate i njenih 640 litara sa podignutom zadnjom klupom djeluje znatno manje. Također, BMW sa oborenim zadnjim redom sjedišta ima zapreminu prtljažnika od 1.700 litara a E-Klasa Estate izdašnih 1.820 litara. najveća masa koju može utovariti ne smije preći 720kg!

Nova BMW Serija 5 Touring je jedan od najaerodinamičnijih karavana današnjice. Sa aktivnim aerodinamičkim elementima naprijed kojeficijent otpora zraka sveden je na minimalnih 0,27 što je pohvalna činjenica te se pozitivno odražava na samu potrošnju goriva odnosno smanjenje buke u kabini. Sa novim modelom dolazi pregršt tehnologije i 'gadget' -a pa s pravom danas ne možemo više reći kako je nova E-Klasa jedan od 'najpametnijih' automobila današnjice. 

BMW je u ovom modelu predstavio dorađenu verziju aktivnog tempomata te sistema koji automobil zadržavaju u voznoj traci. To u prevodu znači da automobil može voziti polu-autonomno do brzine od 210 km/h bez intervencije vozača. Može i sam parkirati kada se upravlja preko sopstvenog 'pametnog' ključa što je svakako presedan u ovom segmentu. U unutrašnjosti možemo osjetiti dašak luksuza nove Serije 7. Veliki ekran infotainment sistema, upravljanje komandama pokretom ruke, novi materijali, vrhunska završna obrada itd. itd.

Ponuda motora za početak uključuje dva benzinska i dva dizel agregata. Benzinci počinju sa modelom 530i koji više ne označava pojavu 'šestaka' pod poklopcem motora veće je tu sada novi 2.0 TwinPower turbo benzinac maksimalne snage 252 KS i 350 Nm obrtnog momenta dostupnih od 1.450 do 4.800 o/min. Dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 6,5 sekundi, maksimalnu brzinu 250 km/h te prosječnu potrošnju u rasponu 6,3-5,8 l/100 km.

Sljedeći na redu je model 540i xDrive koji pod poklopcem krije dobro poznati redni 'šestak' posljednje generacije sa maksimalnih 340 KS i 450 Nm obrtnog momenta. Dolazi isključivo u kombinaciji sa xDrive pogonom i automatskim ZF mjenjačem sa 8 stepeni prenosa. Ubrzanje do 100 km/h traje 5,1 sekundu a maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 km/h.  Prosjek potrošnje je 7,7 l/100 km.

Boje dizela brane dva agregata. Prvi 520d krije 2.0 litarsku jedinicu maksimalne snage 190 KS i 400 Nm obrtnog momenta pri 1.750 do 2.500 o/min. Dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 7,8 sekundi i maksimalnu brzinu od 230 km/h. Prosjek potrošnje je 4,9-4,5 l/100 km. Posljednji trenutno u ponudi je famozni 530d xDrive koji također dolazi samo u kombinaciji sa pogonom na sve točkove i 8-stepenom ZF automatikom. Maksimalna snaga je 265 KS i čak 620 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje do 100 km/h iznosi 5,6 sekundi a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h. Prosjek potrošnje je 5,1-4,7 l/100 km.