0
0
0
s2sdefault

Hyundai Motor s ponosom predstavlja novi Santa Fe. Četvrta generacija ovog modela oslanja se na veliki uspjeh svojih prethodnika i postavlja nove standarde po pitanju primjene najsavremenijih tehnologija i velikog unutrašnjeg prostora za putnike.

Od lansiranja prvog Santa Fe-a 2000. godine, Hyundai je postao prepoznatljiv brand u SUV segmentu. Santa Fe je kamen temeljac Hyundaijeve dugogodišnje SUV baštine, a četvrta generacija Santa Fe-a, nastavit će impresionirati kupce svojim vrhunskim dizajnom, prostranim interijerom i naprednom tehnologijom.

Dizajn četvrte generacije Santa Fe-a  je  moderan i elegantan, a detalji koji se posebno izdvajaju su takozvana kompozitna svjetla i „Kaskadna Grill“ maska, što je ujedno novo  prepoznatljivo  lice Hyundai SUV modela. Novi Santa Fe prepoznatljiv je po svojoj atletskoj građi, ali i po profinjenim linijama koje dokazuju da je ovo model na vrhu Hyundaijevog SUV segmenta.

Pored upečatljive „Kaskadne Gril“ maske prednjim dijelom dominira kompozitni dizajn svjetala koji uključuje dnevna LED svjetla koja su postavljena iznad kućišta svjetala. Elegantne linije krova, te posebno naglašena linija koja se proteže od prednjih do stražnjih svjetala daju automobilu posebno dinamičan karakter. Jedinstvena stražnja svjetla i upečatljiv dizajn odbojnika upotpunjuju atletsku građu novog Santa Fe-a. Dužinom od 4770 mm, širinom od 1890 mm i međuosovinskim razmakom od 2765 mm, Santa Fe pruža maksimalnu udobnost za putnike.

Untrašnjost Santa Fea nudi zadivljujući odnos između dizajna i funkcionalnosti. Vidljivost stražnjeg dijela dodatno je unaprijeđena povećanjem površine stakala za čak 41% više u odnosu na prethodni model. Vozači i putnici na prednjim sjedištima lako će naći odgovarajući položaj za sjedenje s obzirom da se električni podesiva sjedišta pomjeraju u 10 različitih položaja. Novi Santa Fe povećava udobnost za putnike na sjedištima drugog i trećeg reda, čak i za odrasle osobe.  Prostor za noge povećan je u drugom redu za 38 mm, a sjedište je za 18 mm veće. Pristup  trećem redu sjedišta je dodatno olakšan, a  prostor za glavu povećan za 22 mm. Povećana je i zapremina prtljažnog prostora koji nudi fleksibilnost za svakodnevne potrebe.

Sigurnosne tehnologije-prvi puta primijenjene
Kako bi udovoljila najvišim sigurnosnim standardima, četvrta generacija Santa Fe-a nudi najkvalitetniji sigurnosni paket koji sadrži tehnologije po prvi put viđene u auto industriji. Pod nazivom „SmartSense“, Hyundai je objedinio niz tehnologija aktivne sigurnosti.

Inovativni system ”Rear Occupant Alert”  upozorava  vozača da svi putnici iz zadnjeg reda sjedišta nisu napustili automobil. Ultrazvučni senzor prati stražnja sjedišta i otkriva kretanja djece ili kućnih ljubimaca. Ako sistem  otkrije kretanje na stražnjim sjedištima ,nakon što je vozač ugasio vozilo  bit će upozoren zvučnim signalom  i paljenjem svjetala.

“Rear Cross -Traffic Collision - Avoidance Assist” -Hyundai po prvi puta primjenjuje sistem za izbjegavanje sudara i to s bočnih strana tako što sistem detektuje vozila u uglovima niske vidljivosti. Sistem koristi ugaone radare koji skeniraju područje od 180 stepeni iza vozila i automatski se aktivira kada se mjenjač stavi u mod za vožnju unazad.

“Safety Exit Assist” – sprječava nesreće pri otvaranju vrata u slučaju približavanja drugog vozila. Koristeći radar  sistem otkriva vozila koja se približavaju i upozorava vozača kada se otvore vrata . Kada  sistem prepozna opasnost od približavanja drugog vozila vrata se privremeno zaključavaju, a vozač se upozorava zvučnim signalom.

HTRAC-varijabilna kontrola obrtnog momenta
HTRAC je samostalno razvio Hyundai i temelji se na tehnologiji pogona na sva četiri točka gdje se varijabilno kontroliše prijenos snage na svaki točak. Naziv HTRAC je nastao od Hyundai i „traction“. HTRAC omogućava varijabilnu raspodjelu obrtnog momenta na točkove u zavisnosti od prianjanja točka i brzine kretanja vozila. Osim što HTRACK poboljšava stabilnost vozila ovaj sistem dodatno poboljšava i ubrzanje  te utječe na stabilnost vozila pri vožnji po snijegu,šljunku i u oštrim zavojima. Omjer raspodjele obrtnog momenta mijenja se u zavisnosti od režima vožnje i prikazuje se na displeju. U sport modu, HTRAC utječe na ubrzanje te 50% obrtnog momenta distribuira se na stražnje točkove.  U “comfort” modu 35% obrtnog momenta prenosi se na zadnje točkove dok u “eko” modu kako bi se smanjila potrošnja goriva sva snaga  prebacuje na prednje točkove. Pri klizavom kolovozu sistem automatski raspoređuje snagu na sve točkove.

U Europi Santa Fe će se nuditi s dva benzinska i dva dizel motora. Dva benzinska motora (MPI,GDI) su identične zapremine 2.4 litra, dok su dizel motori zapremine 2.0 i 2.2 litra. Svi motori zadovoljavaju Euro 6 normu i dolaze s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem.

Santa Fe će po prvi put imati puni Head up displej (HUD) koji će projektovati sve najvažnije informacije na vjetrobransko staklo. Novi HUD pruža najbolju vidljivost u različitim svjetlosnim uvjetima. Informacije koje se prikazuju na displeju su brzina, navigacija, količina goriva kao i upozorenja sigurnosnih sistema u automobilu.

Kako bi  baterije telefona  putnika uvijek bili pune, Santa Fe  nudi bežični  jastučić za punjenje (Qi standard) za mobilne telefone.