0
0
0
s2sdefault

Nakon brojnih natipisa i špekulacija sada je sve jasno, svijetlo dana je ugledao novi BMW M8 u 'običnoj' i 'Competition' verziji u Coupe odnosno Convertible verziji. Za svačiji ukus po nešto...

Sve je krenulo 90-ih godina sa pojavljivanjem, već sada kultne, Serije 8 koja je čekala svoju famoznu "M" verziju. Navedeni model nije nikada ugledao svjetlo dana zbog ekonomske i naftne krize pa su svi nacrti ostali u vitrinama, a jedan jedini proizvedeni primjerak otišao je u muzej BMW-a.

Novi M8 će biti dostupan u dvije karoserijske verzije kao standardni odnosno "Competition" model koji je dodatno nabrijan. Ovdje vjerujemo ima mjesta za svakoga dok tuneri zadovoljno trljaju ruke jer će imati pune ruke posla sa fantastičnim preradama. Kakav li će samo biti AC Schnitzer ili čak G-Power??

BMW M8 je većinu rješenja posudio sa nedavno predstavljenog M5. Tako i ovaj model pod poklopcem motora krije nabrijani 4,4 litarski Twin Turbo V8 motor maksimalne snage 600 KS odnosno 625 KS u Competition verziji te 750 Nm obrtnog momenta. Također, M8 je posudio napredni selektivni M xDrive pogon na sva četiri točka koji po potrebi može pogon prebaciti na samo zadnju osovinu za maksimalni užitak. U odabiru mjenjača postoji samo jedna opcija M Steptronic automatski mjenjač sa 8 stepeni prenosa kojeg potpisuje njemački ZF.

Ubrzanja?? Eh sad se pripremite. Serijski M8 Coupe i Convertible sprintaju do 100 km/h za 3,3 odnosno 3,4 sekunde. Competition verzije u dvije karoserijske verzije idu za 3,2 odnosno 3,3 sekunde. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h odnosno ograničenje se pomjera na 305 km/h u opciono dostupnom "M Drivers" paketu opreme. Navedene performanse ga svrstavaju u sam vrh super sportaša današnjice i velikih GT automobila kao što su Aston Martin Vantage, Ferrari 812 Superfast i naravno ljuti rival Mercedes-benz S63 AMG S Coupe koji ujedno ima i nešto slabiji motor.

BMW sa novom Serijom 8 u "M" verziji svijetu po prvi put donosi novost po pitanju podešavanja sile kočenja koja se nudi u tri različita nivoa. Kada već pričamo o samom kočionom sistemu, opcijski je dostupan karbon-keramički set čiji su promjeri diskova naprijed čak 400mm odnosno 380 nazad koje se kriju iza serijskih 20'' aluminijskih felgi.

Cijena Coupe verzije starta od 133.000 USD dok Competition Coupe verzija traži 146.000 USD!!