0
0
0
s2sdefault

Htjeli mi priznati ili ne VW Golf je obilježio jedan dobar komad historije, a sada je došla na red njegova 8-ma generacija.

45 godina unazad i 35 prodanih primjeraka govori kako ovaj model ima posebno mjesto u automobilskoj industriji. Nova generacija popularnog Golfa večeras je predstavljena u Wolfsburg-u za novinare iz čitavog svijeta, bar oni koji su pozvani i bili u mogućnosti da se pojave. Osma generacija (MK8) je morala pristupiti drugačijoj filozofiji nego je to slučaj ranijih modela. Konkurencija je sve zanimljivija, a elektrifikacija modela sve više uzima maha u proizvodnji. Stoga su inžinjeri imali pune ruke posla kako da Golfa zadrže na kolosijeku gdje je uvijek bio. Neki kažu da je i predvodnik klase kojoj pripada, a mi ćemo reći da je to nametnuta teza pojedinih svjetskih medija i individua. 

Evolucija dizajna, ako se to tako može reći, i ovdje je otišla na jedan "mikro" korak naprijed. Najviše je komentara na njegov novi kraj koji je sada izveden u LED tehnici, a isto važi i za zadnje svjetlosne grupe. Serijski za sve modele, pa smo se pomalo iznenadili da VW 'ne štedi'. Postavljen je na novu MQB platformu, dimenzijama je narastao u odnosu na prethodnika i sada njegov mežuosovinski razmak iznosi 2.636 mm (npr. još je manji od nove generacije KIA Ceed sa svojih 2.650 mm). Cijenimo podatak o kojeficijentu otpora zraka koji je smanjen i sada iznosi odličnih 0.275 Cd. U prevodu, automobil će biti dosta tiši u vožnji, pogotovo na većim brzinama. Isto tako, manji otpor zraka u vožnji direktno je odgovoran za manju potrošnju goriva i zagađivanje okoline. Mislimo da je ovo rekord klase ... 

U unutrapšnjosti jasno dominiraju ekrani koji mijenjaju klasične mjerne instrumente te mnoštvo tipkica. Digitalni kokpit sada dolazi serijski sa 10,25'' ekranom koji mijenja klasične mjerne instrumente te infotainment sistem sa ekranom osjetljivim na dodir i njegova dijagonala je 8,25''. Novi Golf se može natrpati mnoštvom sistema aktivne i pasivne sigurnosti što će svakako dizati cijenu u nebesa. Jedna od bitnih stavki je tzv. "Travel Assist" koji se po prvi put ugrađuje u kompaktnu klasu i omogućuje poluautonomnu vožnju na autocestama do brzine od 210 km/h, pri tome sam održava razdaljinu između automobila te asistira upravljačem, ubrzava, koči ....

Kada je sama motorizacija u pitanju tu ima za svakoga po nešto. Od TSI turbo benzinaca, TDI dizelaša pa do TGI plinaša, elektrifikovanih "mild" hibridnih eTSI modela pa do Plug-In hibrida. Motori dolaze u snagama od 90 do 300 KS.

Ako je VW do sada štedio sa opremom modela to bi sa novom 8-mom generacijom trebalo otići u zaborav. Sada se serijski dobijaju svjetlosne grupe u LED tehnici, pokretanje automobila bez upotrebe ključa, sistem povezivanja sa pametnim telefonima, automatska dvozonska klima, sistem držanja automobila u traci "Lane Assist" sistem za nadzor sigurnosti u vožnji "Assist Assistance", sistem zaštite pješaka u prometu itd. Sve je, samo NE škrt!!

Tokom iduče godine možemo očekivati i Golfa u GTI, GTI TCR, GTD, TGE i R verziji. Do tada uživajte u fotografijama novajlije...