0
0
0
s2sdefault

Mercedes-benz je predstavio novu generaciju S-Klase koja bi trebala zadržati tron u svom luksuznom segmentu gdje su mu najveći rivali poput BMW-a Serije 7 i Audija A8.

Za sedmu generaciju najluksuznijeg Mercedesa kažu kako je "Najbolji automobil na svijetu". Službena prodaja u Evropi kreće u decembru tekuće 2020. godine dok u SAD i Kinu stiže u februaru 2021. godine. Nova S-Klasa je postavljena na novu MRA modularnu platformu koja za sobom povlači najnovije tehnologije iz Mercedesa i bit će put vodilja za buduće generacije C i E klase.

Mercedes je po običaju potvrdio dvije karoserijske verzije S-Klase koje se razlikuju u svom međuosovinskom razmaku. Verzija sa dužim razmakom između osovina će brojati čak 5.179mm (prethodnik 5.126mm) u dužinu što će donijeti nešto više prostora za putnike na zadnjoj klupi te nešto veću zapreminu prtljažnika koja broji do 550 litara.

Sprijeda imamo novu i veću masku hladnjaka sa novim Multibeam LED svjetlima posljednje generacije sa naprednim Digital Light sistemom, sposobnim da u određenim situacijama projektuje određene simbole po cesti pa čak i saobraćajne linije gdje one nedostaju, a sve u cilju da se poveča sigurnost putnika i pješaka. Bočnu i zadnju stranu ne treba previše komentarisati te predstavlja stvar ukusa. Treba naglasiti kako su pokretne šteke za pristup unutrašnjosti dio opcionog paketa opreme. Prema riječima inžinjera, kompletna silueta automobila donosi niže arodinamičke vrijednosti. Osim dodatne uštede na gorivu bitno će biti smanjena buka od vjetra na većim brzinama.

Najviše promjena u odnosu na prethodnika dolazi u unutrašnjosti. Nemoguće je ne primjetiti ogromni 12,8'' OLED ekran multimedijalnog MBUX sistema druge generacije koji u sebi posjeduje "haptic" odziv tj. simulira pritisak fizičke tipke uz pomoć vibracije. Nešto slično smo vidjeli u pametnim telefonima posljednje generacije visokog cjenovnog ranga. Ispred Vas opet ekran, baš kako je to trend danas. isti vjerno prenosi i projektuje 3D mjerne instrumente čije oblike je moguće mijenjati po želji. Head-Up sistem koji projektuje saobraćajne i druge simbole na prednjem vjetrobranskom staklu je otišao korak dalje, pa će se sada svi simboli projektovati direktno ispred Vas na cesti. Sa novim redizajnom unutrašnjosti Mercedes je broj fizičkih tipkica umanjio za 27 u odnosu na prošlu generaciju.

Kompletnu atmosferu unutrašnjosti nadzire Mercedes Energizing sistem koji upravlja ambijentalnim osvjetljenjem, Burmeister audio sistemom sa 30 zvučnika i 4D zvukom, masažom u sjedištima itd. itd. Ide se do toga da prilikom niskih tonova "bass-ova" sistem prenosi dio vibracije na sjedište putnika pa je i sam osjećaj multimedijalnih audio snimaka pomaknut za stepenicu više. "Mercedes Energizing" se nudi u šest različitih programa, za svakoga po nešto! MBUX Interior Asistant pomaže u određenim situacijama uz pomoć kamera koje su smještene u unutrašnjosti. Ako se npr. vozite noću i želite nešto da dohvatite sa suvozačevog sjedišta, sistem sam pali unutrašnje svjetlo za suvozača. Pogled na bočne retrovizore govori sistemu da izvrši korekciju utoliko isti nisu podešeni za optimalan pregled. Stoga, zaboravite dodatno fizičko namještanje bočnih retrovizora. Jedna od funkcija koja se nama svidjela je ta da prilikom izlaska iz automobila iza Vas nailazi automobil koji ne vidite, sistem ambijentalnih svjetala počinje da blinka crvenom bojom kako bih Vas upozorio na nadolazeću opasnost.

Kada je sama vožnja u pitanju Mercedes se i ovdje pohvalio svijetu kako je predstavio autonomnu vozaču trećeg stepena, a to znači automatizovano kretanje na autoputu i gradskoj gužvi bez potrebe intervencije vozača. Kada je parkiranje u pitanju, automobil je sposoban sam izvršiti parkiranje naredbom sa pametnog telefona. Nova platforma donosi 48V sistem, zkretanje zdnjih točkova, opcioni E-Active Body Control zračeno vješanje itd.

Ponuda motora ide od dva benzinska i tri dizel motora. Svi su redni motori sa šest cilindara i svi su elektronski ograničeni na maksimalnu brzinu od 250 km/h. Trenutno najjači benzinski model oznake S500 4MATIC raspolaže sa preko 430 KS i stiže do 100 km/h za 4,9 sekundi. Najpopularniji dizelaš S350d 4MATIC raspolaže sa 290 KS i do 100 km/h stiže za 6,4 sekunde. Svi modeli su upareni sa 9G-TRONIC automatskim mjenjačem i 4MATIC pogonom na sve točkove.

Cijene trenutno nemam, uživajte u fotografijama.