0
0
0
s2sdefault

Maserati je u svom poslovanju okrenuo novi list...

Ispod lima više nećemo vidjeti djelo Ferrarijeve kuhinje već će biti isključivo napravljeno od strane Maseratija i ovim pozdravljamo tu odluku. Čak šta više, Maserati je ovim potezom dobio na ekskluzivnosti i više neće biti Ferrarijeva sjenka. Daleke 1940. godine Maserati je počeo nizati titule na utrkama dok nije počeo II Sv.rat kada je prvi u svijetu za svog diktatora napravio limuzinu sa V16 motorom, a onda podredili proizvodnju za potrebe rata. Po završetku rata nastavili su sa proizvodnjom automobila, a 1993. godine su ušli pod krov FIAT grupacije gdje je stajao rame uz rame sa Ferarrijem kako bi dijelili znanja.

Vratimo se novitetu, MC20 (MC se odnosi na Maserati Corse, a 20 na 2020. godinu...) je potpuno novi automobil sa novim Nettuno V6 Twin Turbo motorom koji raspolaže sa maksimalnih 630 KS i čak 730 Nm obrtnog momenta. Sa veoma malom masom za jedan super sportski automobil od samo 1.500 kg automobil posjeduje zavidne performanse. Ubrzanje do 100 km/h traje svega 2,9 sekundi dok je maksimalna brzina ograničena na 290 km/h. Ovo je prvi motor koji je Maserati proizveo u zadnjih 20. godina. Prema riječima inžinjera iz Maseratija ima najbolji omjer snage i mase u klasi. Treba li im vjerovati?

Sa navedenom snagom i ukupnom dužinom od 4.669mm nešto je duži od Ferrarija F8 i McLarena 720S. Automobil posjeduje više programa rada kao što su Wet, GT, Sport i Corsa. Nudi i dva 'prtljažnika', 50 litara naprijed odnosno 100 litara nazad. Unutrašnjost je posebna iko su se trudili ne pretjerivati sa ekranizacijom. Ono što vidimo na fotografijama predstavlja spoj luksuza i sportski orjentisane unutrašnjosti.

tehničke specifikacije (kopirano sa službenog sajta)

TECHNICAL SPECIFICATIONS

Engine

Layout

V6 90° MTC twin turbo

Displacement (cc)

3000 cc

Bore x stroke (mm)

88 x 82 mm

Compression ratio

11:1

Max. power output

630 CV @ 7500 rpm

Peak torque (Nm @ rpm)

730 Nm @ 3000 - 5500 rpm

Ignition system

MTC (Maserati Twin Combustion) Twin Spark with passive prechamber

Fuel system

PD( Direct injection 350bar + Port injection 6bar)

Induction

Twin Side Turbo with electronic actuated waste gate

Lubrication

Fully variable Oil pump on Dry Sump System with scavenge Pumps & external oil tank

Timing system

Double over head camshaft with variable valve timing

PERFORMANCE

0-100 Km/h (s)

<2,9''

0-200 Km/h (s)

<8,8''

Top speed (km/h)

>325km/h

Braking distance
from 100 to 0 km/h (m)

<33mt

Cx

<0,38

FUEL CONSUMPTION AND CO2 EMISSIONS - WLTC*

Fuel consumption
(Combined cycle) l/100 km

11,6

Fuel consumption
(Low cycle) l/100 km

20,8

Fuel consumption
(Medium cycle) l/100 km

11,9

Fuel consumption
(High cycle) l/100 km

9,8

Fuel consumption
(extra-High cycle) l/100 km

9,6

CO2 emissions
(Combined cycle) g/km

262

CO2 emissions
(Low cycle) g/km

470

CO2 emissions
(Medium cycle) g/km

269,4

CO2 emissions
(High cycle) g/km

220,6

CO2 emissions
(Extra High cycle) g/km

215,8

*Preliminary Values

TRANSMISSION

Gearbox

DCT 8 gears

Gear ratios:

2.905/ 1.759/ 1.220/ 0.878/ 0.653/ 0.508/ 0.397/ 0.329 R 2.632:1 final 5.174

Transmission

Rear-wheel drive with rear limited slip self-locking mechanical differential
(Electronic differential opt)

SUSPENSION

Front

Double-wishbone with virtual steering axle , anti-roll bar (Lifter opt)

Rear

Double-wishbone with virtual steering axle , anti-roll bar

BRAKES

Front

Ventilated discs 380x34 mm (CCM disc 390x36 opt)

Brembo fixed calipers

6 pistons

Rear

Ventilated discs 350x27 mm (CCM disc 360x28 opt)

4 pistons

DIMENSIONS AND WEIGHTS

Front/rear tyres

front 245/35 ZR 20 / rear 305/30 ZR 20

L x D x H (mm)

4,669 x 1,965 x 1,221

Wheelbase (mm)

2,700

Front/rear track (mm)

1,681 / 1,649

Luggage capacity (l)

150 (50 front / 100 rear)

Fuel tank capacity (l)

60 lt

Homologated weight (kg)

<1500kg

Ostale fotografije: