0
0
0
s2sdefault

BMW M5 F90 je sam po sebi poseban automobil, posebno u svojoj Competition verziji.

Kome to nije dovoljno, a ima i takvih, ugledni njemački tuner G-Power nudi niz prerada za postojeći model koji predstavlja odličnu bazu za delikatan projekt pod nazivom HURICANE RS. Za početak, mora se nekako razlikovati od serijske M5-ce. Kako bi se očuvao izvorni lak, kompletan automobil se presvlači u narandžastu superkvalitetnu foliju sa posebnom nijansom, cijena 3.800 EUR. Opcija je poklopac motora od kompozita na bazi ugljika i to će Vas koštati dodatnih 5.236 EUR.

Dalje, 'serijski' će se kotrljati na 21'' aluminijskim felgama koji uz posebne Michelin pneumatike koje mogu izdržati visoke brzine, stoji ravno 9.545 EUR u kompletu. Čitava ergela konjskih snaga na steroidima mora imati oduška uz poseban titaniumski ispušni sistem sa otvorima promjera 100 mm (8.449 EUR). Kada već spominjemo njegovu snagu valja istaći kako je motor prošao poseban tretman njihovih inžinjera. Twin-Turbo sistem je novi, sa većim kapacitetnijim 'puhalicama'. Novi su injektori, usina grana, ECU ...što za krajnji rezultat ima brojku od 840 KS i čak 1.050 Nm obrtnog momenta.

Performanse ovakvom automobila su spektakularne. Impresionira prenos snage na podlogu. Tako ovaj sedan može stati rame uz rame sa ekskluzivnim sportskim automobilima poput Bugattija jer ubzanje do 100 km/h iz mjesta mirovanja traje 2,5 sekundi, a maksimalna brzina je, pazite sad, elektronski ograničena na 350 km/h.

Možemo se prisjetiti kako je nekada BMW M5 E60 nakon tretmana G-Powera bio najbrža serijska limuzina na svijetu sa maksimalnom brzinom od 370+ km/h. Koliko može novi, valjda će vrijeme pokazati nakon skidanja limitera...