Ako je vjerovati navodima japanskog magazina Best Car, Toyota će ove godine konačno predstaviti nasljednika planetarno popularnog modela Supra.
Trebao je biti predstavljen prošle godine ali eto nije. Sada je potvrđen datum za oktobar 2017. godine na promociji u Tokiju. Nekoliko činjenica je interesantno za ovaj model. Prvo, temelji se na istoj platofrmi kao i budući BMW Z5. Razvijani su i proizvedeni u istoimenoj tvornici Magna Steyr-a u Austriji sa kojim će vrlo vjerovatno dijeliti neke tehničke elemente. Toyota i BMW odavno sarađuju pa i nije čudo što su odlučili uložiti zajedničke napore da naprave dva odlična automobila. Iako ovo nije japanski stil, oni vole biti originalni, tehnički superiorni posebno u odnosu na njemačku premium trojku te ponuditi vanserijske performanse modela.
Zadnje navedeno je posebno interesantno. Naime, za novu Toyotu Supru najavljuju savremeni hibridni pogon koji je već uveliko na testiranju u popularnom Le Mansu u njihovom trkačem bolidu nazvanom TS050 LMP1. Njegov hibridni sklop podrazumjeva kombinaciju V6 BiTurbo benzinskog motora (naravno..) i dva električna po jedan na svakoj osovini. Zadnji je napravio Denso, a prednji Aisin AW. Zbir svih snaga govori o broju od 986 KS gdje se polovina toga odnosi na SUS motor.
Ako se obistini ovo što smo napisali, jedan novi 'supercar' bi mogao ozbiljno baciti rukavicu u lice konkurenciji!!
Dodatno: 14.02.2017.god.
neočekivano ili ne, na internetu su osvanule brošure na japanskom jeziku koje otkrivaju cijene ovih modela. U prvom redu mislimo na dimenzije i to: 4.380mm dužine, 1.830mm širine te 1.280mm visine. Međuosovinski razmak je 2.470mm ... Masa vozila se kreće od 1.350 do 1.430kg. Motore će pak preuzeti od BMW-a jer prema specifikacijama odgovaraju brojkama iz BMW-a. Konkretno, početak ponude čini 2.0 turbo benzinac snage 192 KS. Sljedeći je također turbo benzinac iste zapremine i snage 252 KS a top ponude je 3.0 litarski redni 'šestak' najveće snage 340 KS i 450 Nm obrtnog momenta što je ekvivalent BMW-u.
Prema svemu ovome nova Supra neće biti konkurent Nissanovom GTR-u kao što je to do sada bio slučaj. Supra polako gubi svoju dušu na suprot kolega koji deceniju razvijaju i usavršavaju vlastiti proizvod!