Najbrža verzija posljednje generacije VW Golfa se nalazi na završnim fazama testiranja...
Kada bude završen napuhani mediji ga svrstavaju među konkurenciju Mercedesa A45 AMG i BMW-a M140i xDrive. Od navedenih jedino se može porediti sa snagom motora i pogonom na sva četiri točka, obzirom da nije "Premium" zato ima Premium cijenu. Pa se zna desiti da isti košta nešto više od navedene konkurencije sa istom ili približnom opremom...
Posljednje fotografije sa Ringa pokazuju nadolazeći Golf R bez kamuflaže pa možemo vidjeti njegove glavne osobine prepoznatljivosti na cesti. U odnosu na serijski Golf dobio je nešto širi trag točkova, šire robusnije blatobrane, četiri ispušna završetka, veliki krovni spojler nazad, deblje bočne pragove, aluminijske felge veličine 19 ili 20 inča, unaprijeđen kočioni sistem sa diskovima većeg promjera koji su jasno vidljivi na fotografijama sa plavim "čeljustima".
Golf R će biti pokretan identičnom motorizacijom kao model GTI. Tj. u pitanju je 2.0 litarska mašina "EA228" koja je dodatno dorađena te na kraju daje maksimalnu snagu od 330 KS na radilici motora. Novost je da će se snaga na podlogu prenositi samo putem DSG automatike sa duplim kvačilom te neće biti opcije za ručnim mjenjačem. Pogon na sve točkove se podrazumjeva naravno...