0
0
0
s2sdefault

Sarajevo, Grand Automotive je predstavnicima medija svečano predstavio novu generaciju Forda Focusa.

Novi Ford Focus dolazi kao potpuno nov model te donosi uzbudljiviji dizajn, dotjeranu paletu motora i veoma napredne tehnologije. Sva četiri testa modela su ekskluzivno stigla iz Njemačke kako bi ih predstavnici medija i budući kupci mogli isprobati. Mi nažalost nismo stigli da sjednemo za upravljač i pređemo koji kilometar. Uskoro će službeni testovi pa ćemo više detalja tamo napisati.

Najviše nas je zanimala ponuda motora. Benzinski motori dolaze u zapreminama 1,0 i 1,5 litara i svi su sa tri 'klipa'. Prvi višestruko nagrađivani jednolitraš dolazi u snagama 85, 100 i 125 KS, dok snažniji 1,5 litarski dolazi sa 150 i 182 KS. Dizelađi 1,5 i 2,0 litarski ipak dolaze sa četiri cilindra u snagama 95, 120 te najjači 150 KS. Serijski u svim modelima dolazi jako dobar ručni mjenjač sa 6 stepeni prenosa dok je opcijski dostupan potpuno novi automatik sa 8 stepeni prenosa.

Novi Focus donosi široki asortiman napredne tehnologije,  koja nudi sve pomoći koje vozači očekuju od modernih vozila – nadzor mrtvog ugla, aktivni tempomat, automatsko kočenje, nadzor saobraćajne trake, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, sistem izbjegavanja sudara koji pomaže vozačima zaobići zaustavljena ili spora vozila kako bi se izbjegao mogući sudar, potom sistem kočenja nakon sudara, pripreme vozila na predstojeći sudar, prepoznavanje pješaka i biciklista, kameru za vožnju unazad, upozorenje na vožnju u krivom smjeru, automatska duga svjetla koja ne zasljepljuju vozače drugih vozila i ostale sisteme uključujući i neke vrlo zanimljive kao što je detekcija rupa na asfaltu,  kako bi vožnja bila što udobnija i kako bi se oštećenja felgi i podvozja svela na minimum.

Novost je također,  prisustvo Head Up Display sistema (prikaz servisnih informacija na ekranu ispred vjetrobrana), a na spisku opcija se nalazi i bežični punjač mobilnog telefona. Centralni ekran je 4,2“ u serijskoj opremi, dok se na spisku opcija nalazi 6,5“ i 8“ ekran.

Cijena starta od 36.000 KM koliko košta bazni benzinski model dok dizel ponuda kreće od 38.000 KM.

Za kraj premijerno je pokazana i Ford Fiesta u ST verziji sa turbo benzincem maksimalne snage 205 KS. U prilogu i fotografije.