0
0
0
s2sdefault

BMW je u Sarajevu službeno predstavio novu sedmu po redu generaciju popularne 'Trojke'...

Sedam uspješnih generacija je iza nas, a danas smo imali priliku vidjeti najnapredniju Trojku ikada. Krase je nešto veće dimenzije, ali i manja ukupna masa za cca. 50kg. Sve zahvaljujući novoj modularnoj CLAR (Cluster Architecture) platformi sa uzdužno postavljene motore u kombinaciji sa zadnjim odnosno xDrive pogonom na sve točkove. Baš kao i sve prethodne generacije tako se i novi model hvali idealnom raspodjelom mase 50-50% što će, pretpostavljamo, imati obećavajuće vozne karakteristike te nastaviti biti "benchmark" model svoje klase.

Šta reći o samom dizajnu?? Nama se konkretno dopada, agresivan i atraktivan te trenutno predstavlja jedan od najpoželjnijih modela u segmentu. Zahvaljujući povečanim dimenzijama porasla je ponuda unutrašnjeg prostora za čitavih 7cm. Za novu 'Trojku' se može reći kako je i tehnološki jedan od najnaprednijih u klasi. Eh, na tu temu bi nam trebale dvije stranice teksta da opišemo šta sve može ponuditi ovaj model.

Ukratko, tu je posljednja generacija autonomne vožnje, pametni sistemi koji prepoznaju umor kod vozača te automatski namještaju klima uređaj kako bi svojim načinom rada razbudio vozača, podešavaju otvor prozora, zadržavanje saobraćajne trake, pametni start/stop sistem koji se ne gasi svaki put kada zaustavite automobil već traži pogodan trenutak za to, glavna LED svjetla već u standardu sa funkcijom aktivne kontrole snopa svjetlosti kako bi se izbjeglo zasljepljenje drugih učesnika te još dosta dosta toga. Možda budemo imali priliku da sjednemo za upravljač istog pa prenesemo naša iskustva...

Ponuda motora je zaista raznovrsna. Svi benzinski i dizel motori su sa direktnim ubrizgavanjem. Raspon snaga se kreće od 140 do 360 KS koliko ima M340i model. Ima tu naravno i hibrida pod oznakom 325e iPerformance. Za pogon je zadužena kombinacija 2.0 benzinskog i elektro motora sa ukupno 260 KS. Serijski dolazi sa 8-stepenom automatikom i xDrive pogonom na sve točkove.

Najjeftiniji model u ponudi je oznake 320d koji je opremljen 4-cilindarskim dizel motorom maksimalne snage 190 KS. Serijski dolazi sa 6-stepenim ručnim mjenjačem i cijenom do registracije od 68.420,00 KM. Trenutno jedini benzinac u ponudi nosi oznaku 330i iza koje se krije također 4-cilindarski turbo benzinac maksimalne snage 258 KS. Njegova cijena je 74.829,00 KM. Sa doplatnom opremom koja je BMW-ovski skupa, Vaš omiljeni model lako prelazi magičnu granicu od 100.000 KM. Ako jedan bogato opremljen VW Passat sa 2.0 TDI motorom može preći tu granicu, zašto onda ne razmišljati o Premium proizvodu odličnih voznih karakterskitka kao što je BMW Serije 3!?