0
0
0
s2sdefault

Dočekali smo konačno novu generaciju modela Ceed. Da, promijenio je ime (prošlo je bilo Cee'd)...

Prošlo je 'dugih' šest godina koliko je na tržištu bila prisutna prošla generacija. Zašto KIA ne izbacuje tako često nove modele?? Jedan od razloga je savremen dizajn koji dopušta da jedan ovakav model ostane dizajnerski konkurentan duži niz godina. Ovo je osobina koju će sasvim sigurno nasljediti već sada odlični nasljednik.

Potpuno novi Ceed je naslonjen na novu "K2" platformu koja je donijela nešto veće dimenzije ali i uštedu mase. Otprilike to izgleda ovako, u odnosu na prethodnika je duži za čitavih 95mm (4.600mm), širi je za  20mm i niži za 23mm (ukupno 1.447mm). U prevodu, imamo mišićavu i atraktivnu siluetu sa nešto nižim centrom gravitacije. To opet znači da će zbog ovoga i dodatnog podešavanja upravljača i ovjesa novi Ceed biti upravljiviji nego ikada. Imali smo priliku kratko sjesti za upravljač pa već možemo nagovijestiti kako će Ceed biti zanimljiv za vožnju!

 Sa vana, prepoznatljiv nastup sa tzv. "tigrovim" nosom. Dnevna svjetla su sada integrisana u svjetlosne baterije pa sada to sve izgleda kompletnije i serijski dolaze već u startnom paketu opreme. Budući kupci će moći birati između 11 različitih vrsta boja karoserije, a kao šlag na tortu su atraktivne aluminijske felge u rasponu od 15 do 17''.

U unutrašnjosti imamo nove materijale te savremen i lijep dizajn. Ni po čemu ne zaostaje za konkurencijom, tu su svi savremeni sistemi aktivne i pasivne sigurnosti. Primjetno je da su ekran infotainment sistema podigni nešto više gore što će smanjiti potrebu vozača da pogled spušta prema dole u toku vožnje. Ljubitelji glasnije i kvalitetnije muzike će moći u doplati uživati sa JBL audio sistemom. Što se tiče prtljažnika i on je narastao za čitavih 97 litara. To je dosta veliko, toliko veliko da u svojoj karavnskoj verziji duboko zalazi u segment iznad.

Ispod poklopca motora imamo nekoliko noviteta. Spomenuli bi novi 1.4 T-GDI turbo benzinac najveće snage 140 KS dok obrtni moment iznosi 242 Nm i prisutan je od 1.500 do 3.200 o/min. Moguće ga je upariti sa šestostepenim ručnim odnosno 7-stepenim DCT automatikom sa duplom spojnicom iz Kijine kuhinje. Vrh dizelske ponude čini novi "U3" 1,6 litarski CRDi dizelaš maksimalne snage 136 KS. Ovo je ujedno najčistiji dizelaš iz njihove kuhinje koji se može pohvaliti da ispunjava stroge Euro 6D TEMP standarde ispušnim plinovima.

Kao za sve ostale modele i ovdje imamo garanciju vozila od 7 godina ili 150.000 pređenih kilometara, neograničen broj u prve tri godine. Kompletan cjenovnik možete pogledati klikom OVDJE.