Volkswagen je službeno izdao opozivsvih proizvedenih primjeraka Golfa osme generacije, što je potvrdio i njemački Auto Motor und Sport.

Njemački model se nalazi u prodaji od 2019. godine, a prethodno mu je već dva puta povučena odluka o početku prodaje zbog stalnih problema koji su činili automobil neupotrebljivim. Sa posljednjom generacijom Golfa VW je izgubio renome, 'kulta' kako su ga neki nazivali. Čak su i klasu kojoj pripada dušebrižnici i miljenici zastupnika na portalima nazivali "Golf" klasom.

Problem zbog kojeg svi moraju na opoziv je software koji može svakodnevno da stvara probleme vlasnicima, pa i da automobil ostane nepokretan. Tako se može desiti da sistemi asistencije u putu ne rade, na ekranu se ne prikazuje potpun sadržaj ili da Vam servisira greške koje zapravo ne postoje...pa sve do toga da automobil ne može prepoznati vlastiti ključ i samim tim ostaje na parkingu, na žalost vlasnika.

Drugi veliki problem je veliki gubitak na cijeni polovnog vozila. Kako i neće kad se cijena penje u nebesa gdje hladne glave možete razmišljati o modelima premium klase. Tako znaju Golfa R nakrcati opremom i da "vrijedi" 120.000 KM, a za tu cijenu ste mogli dobiti BMW-a M3 u standardnom paketu opreme. O drugima da ne govorim...

Osim što su istresli ogromne svote novca za kupovinu ovakvog poluproizvoda, kupci sami sebe pa i druge tješe kako njihov automobil "dobro" drži cijenu kao polovan. Zapravo, nov je koštao kao neki automobili premium segmenta više klase, a to zapravo nije.