0
0
0
s2sdefault

Posljednjih godina svjedoci smo potiskivanja automobilskih medija sa zvaničnih promocija novih automobila...

Jedan takav događaj je bio nedavno u portugalskom Lisabonu gdje je predstavljena "nova" Toyota CH-R. Na minuli događaj pozvani su tračerski, portali crne hronike te dnevne novine iz zemlje u kojoj imamo nekoliko automobilskih medija koji svakodnevno izvještavaju o novitetima iz automobilske industrije.

Kako to sve izgleda u stvarnosti, pokušat ćemo opisati iz našeg ugla kada smo skoro bili u LJubljani na promociji jednog noviteta (nećemo reći kojeg...). Novinar dnevnih novina je na premijeru stigao u bermudama, japankama i majici ... kao da je krenuo na plažu ili bazen. Hajde, nećemo dalje komentarisati stil oblaćenja iako ne priliči datom događaju gdje Vas kao predstavnika zemlje odakle dolazite pozivaju da budete prisutni i utiske prenesete na svoj cijenjeni medij.

Kod sebe ni fotoaparata, mobitel u džepu, a kamo li profesionalni DSLR... sa druge strane, mi se borimo da uživo prenesemo događaj našim čitaocima, fotkamo svaki detalj kako bi u glavi složili sve kockice prije zvanične domaće promocije i pojave na našim cestama. Na upit, zašto ne slika ... ili pak da zapiše neke detelje o novitetu ... onako, nonšalantan odgovor sve ću ja to dobiti od PR odjela i samo copy/paste tekst i slike.. Aha reko, pa pametno ...!!! Kasnije se zapitamo, pa šta mi radimo sve ovo vrijeme...!??

Shvatamo da je raznolika publika poželjna, ali ne na uštrb medija koji pišu samo o toj tematici. Tako gdje čitate o novim šerpama, starletama koje su ugradile silikone, operacijama vena na nogama... ili možda crnoj hronici, pronaći ćete i članak sa promocije "osvježenog" CH-R sa utiscima PR osobe (ili osoba..) ispred Toyote. Čak su i radiostanice iz BiH bile na stazi i isprobavale sportske automobile...

Srećom, druge automobilske kuće imaju drugačiju politiku pa od nas sve pohvale.