0
0
0
s2sdefault
Kia Motors je u 1. kvartalu u Evropi doživjela rekordnu prodaju novih hibridnih i električnih vozila, uprkos padu ukupne prodaje prouzročene koronavirusom. Kia je takođe ostvarila svoj najviši tržišni udio u prvom kvartalu u istoriji. Prodaja u 1. kvartalu pala za 14,5% u odnosu na rekordnu 2019.
Po najnovijim podacima udruženja evropskih proizvođača automobila ACEA je Kijina prodaja u zemljama EU, Velikoj Britaniji i članicama EFTA (Island, Lihtenštajn, Švica i Norveška) u prvom kvartalu pala na ukupno 113.026 vozila. To predstavlja pad od 14,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine kada je Kia zabilježila rekordnu kvartalnu prodaju u Evropi (132.174 vozila). Ovaj pad je znatno manji od onoga s kojim se susreo evropski automobilski sektor (-26%). 
 
Kijin tržišni udio u Evropi u 1. kvartalu iznosi 3,7%
Kijin tržišni udio je sa 3,2% u prvom kvartalu 2019. ove godine dostigao rekordnih 3,7%.
 
Prodaja elektrificiranih Kija bolja za 21% uprkos smanjenju tržišta novih vozila
Uprkos zahtjevnom početku godine se prodaja elektrificiranih Kija – hibridnih, plug-in hibridnih i električnih vozila – povećala za 21%, na ukupno 21.340 vozila. 
 
Elektrificirani modeli sada čine skoro petinu svih prodatih Kija u Evropi
Elektrificirani modeli sada predstavljaju skoro petinu novoprodatih Kija u Evropi odn. tačno 19% svih prodatih Kija u 1. kvartalu 2020., dok je prodaja ovakvih Kija u istom razdoblju prošle godine predstavljala 13%.
 

Kia e-Niro
 
Emilio Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “Prva tri mjeseca ove godine su zbog koronavirusa širom Evrope bila vrlo zahtjevna za čitavu industriju. Uprkos tome smo doživjeli rast prodaje Kijinih hibridnih i električnih vozila – svi naši elektrificirani modeli su u Evropi imali rast prodaje u prošlom periodu. Dolazak novih plug-in hibrida, unaprijeđenih električnih vozila, te raširena ponuda modela Ceed su povećali našu prodaju i tržišni udio.”
 
U prvom kvartalu 2020 je prodaja Kijinih baterijskih električnih vozila – e-Niro i e-Soul – predstavljala 32% svih prodatih elektrificiranih vozila (prošle godine 22%). Plug-in hibridi, uključujući i nove izvedbe Xceed i Ceed Sportswagon, sve su popularniji, a sada čine 30% svih prodatih elektrificiranih Kija.
 
Kia e-Soul je nedavno osvojio nagradu za Svjetski urbani auto 2020. godine (World Car of the Year), koji će svim elektrificiranim Kijama donijeti dodatno zanimanje stranaka. Kia Telluride, koja se prodaje u Sjevernoj Americi i nekim tržištima izvan Evrope, postao je Svjetski auto 2020. i veliki pobjednik ovog globalnog izbora.
 

Kia e-Soul
 
Prodaja svih izvedbi modela Ceed bolja za 19% 
Kijin najprodavaniji model je u ovom razdoblju ostvario rekordnu prodaju. Prodaja modela Ceed – ponuda obuhvata izvedbe Ceed, Ceed Sportswagon, ProCeed i XCeed – je veća za 19%. Ukupno su prodata 29.664 primjerka ovog modela. Dodatno je rast prodaje u Evropi pojačao dolazak novog Xceeda u drugoj polovini prošle godine, kao i nedavno lansiranje plug-in hibrida izvedbi Xceed i Ceed Sportwagen.
 
Pet najpopularnijih modela Kije u Evropi pored Ceeda čine Sportage (23.011 prodatih primjeraka), Niro (16.010), Stonic (15.115) i Picanto (13.639).
(sl.s)