Na 74.333 km trebalo izmijeniti glavu motora i turbopunjač, na 88.527 km problemi s mjenjačem, pa nakon 91.997 km prijevremeni završetak BMW 2 Active Tourer, koji je početkom 2015. stigao na naše tržište, unio je revoluciju u ponudu bavarskog koncerna.

Nažalost, u hard-testu Auto Zeitunga BMW 218i Active Tourer nije se proslavio. Taj 150.000 km dug i naporan test većina testnih modela apsolvira bez većih problema, što je pokazatelj povećane kvalitete automobila na tržištu.

Do 74.333 km bilo je sve OK. Bavarski se turbobenzinski monovolumen, s 3-cilindrašem od 1499 ccm i 136 KS, ponašao besprijekorno. Svi testni vozači njemačkog magazina hvalili su zabavan spoj živahnosti (205 km/h, 9,5 s) i povoljne potrošnje, koja je na napornom testu iznosila 8,7 l/100 km. A tada je, pri hladnom startu, Holgen Ippen, urednik tehnike osjetio 'slatkasti miris antifriza (Glykola).

Otvorio je haubi, a razina rashladne tekućine u kompenzacijskoj posudici bila je ispod minimuma. To je bio znak da se mora hitno u servis. Utvrđeno je propuštanje na brtvi glave, a nakon njenog skidanja utvrđeno je da postoji oštećenje na brtvenoj plohi, pa je trebalo izmijeniti i brtvu i glavu. Posumnjalo se na ispravnost termostata i pumpe rashladne tekućine, kao moguće uzroke kvara, pa su izmijenjeni. No, utvrđeno je i propuštanje ulja na turbopunjaču, pa je i on izmijenjen.

Ukupni je 'ceh' bio 5606 eura. Ali, nakon reparature, testni su vozači utvrdili da se spojka aktivira znatno teže nego prije, pa je na 84.875 km izmijenjena. BMW je to priznao kao 'Kulanz', dakle, popravak je bio besplatan. Zbog svega navedenog, u redakciji Auto Zeitunga zaključili su da hard-test nema smisla provoditi do kraja, pa je pri 91.997 km zaključen!

autoportal.hr/www.autozeitung.de