Pin It

Da li je Volvo ostao sinonim za sigurnost i kvalitetu? Pročitajte tekst koji u cjelosti prenosimo od kolega iz susjedstva (Vrele Gume) te čitaoca koji je imao sramotna iskustva sa jednim Volvom...

Da li je Volvo samo senka čuvene marke?

Jedan od sinonima automobilske industrije, nošen lošom srećom i još gorim menadžmentom jedva je preživeo tehnološku revoluciju sa kraja prošlog veka. Sigurne propasti i sudbine “bratskog” brenda SAAB spasila ga je finansijska podrška kineskog kapitala.

Osvežavanje game, modernizacija svih modela i agregata te podizanje imidža na nivo “Kineskog Mercedesa” uz vrlo konkurentne cene u poređenju sa premijum brendovima rezultirali su izuzetnim tržišnim uspehom.

Ipak, izgleda da ovaj meteorski uspon, nosi i ne tako pohvalne kritike od strane korisnika, bar kada je u pitanju slučaj našeg čitaoca N.B. iz Beograda.

Prenosimo njegovo iskustvo sa novim Volvo XC90 koje je potkrepljeno servisnom dokumentacijom:

„Volvo XC90 2.0 235 KS sam kupio u Grand Motorsu pre tri godine (novembar 2017.)  i sa njim do danas prešao ukupno 160 000 km uz redovno održavanje.

Urađen je i naknadni veliki servis koji se radi između 150.000 km i 180.000 km sa napomenom da sam servis uradio na početku ovog intervala očekujući da ću time smanjiti rizik od novih kvarova.

Prema učestalosti kvarova koje navodim u nastavku, sračunao sam da se moj Volvo XC90 kvario u proseku na svakih 15.000 km.

Samo od decembra do marta ove godine tri puta sam ostavljao vozilo u servisu. 

Automobil je počeo da se kvari od 28.000 km, a kvarovi su sledeći poređano hronološki:

1.Pucanje creva kompresora (28.000 km)

2.Pucanje dihtunga glave motora (35.000 km)

3.Pucanje creva za vodu (40.000 km)

4.Pucanje creva rashladne tečnosti (42.000 km)

5.Pucanje dihtunga grane povratnih nesagorenih gasova (70.000 km)

6.Opet pucanje creva kompresora (90.000 km)

7.Pucanje dela nosača motora (90.000 km)

8.Pucanje DP filtera (147.000 km)

9.Zamena katalizatora (147.000 km)

10.Opet pucanje dela nosača motora (147.000 km)

11.Oksidiranje (rđanje) pina motora (akutatora) ručne kočnice tada su točkovi blokirali i sada menjam i diskove i kočnice (159.000 km)

Kilometraže kvarova su okvirne ( ali približno tačne).

Mislim da su kvarovi uzrokovani zbog lošeg kvaliteta originalnih ali i rezervnih delova.

Uzeo sam produženu garanciju i jedva su mi priznali štetu na 147.000 km iako je garancija važeća do 150.000 km uz obrazloženje da je garancija pri kraju! Šta reći?

Prilikom kupovine u Grand Motorsu, informaciju o mogućnosti besplatnog zamenskog vozila od tri dana, ne više, dobio sam samo usmeno.

Produženu garanciju na vozilo priznaju samo ako imate Warranty Certificate u pisanoj formi,u servisnoj bazi vozila ne postoji podatak o produženoj garanciji,a naravno da mi niko nije saopštio da moram da čuvam taj sertifikat (velike su šanse da se zagubi posle nekoliko godina). Rečeno mi je samo da ukoliko ne posedujem sertifikat da mi garancija neće biti priznata.

Volvo asistencija na putu podrazumeva tri dana zamenskog vozila u rangu XC 90-tke, a u najboljem slučaju dobio sam Opel Insigniju. Ostali dani (čekanje na rezervne delove) ne podležu besplatnom zamenskom vozilu.

I za kraj, tretman u servisu katastrofa. Za sve ove “posete” nisam dobio ni kafu niti me je neko pozvao da malo popriča na temu tako učestalih kvarova, premijum brenda!

Zaista frustrirajuće!

Volvo je servisiran u ovlašćenom servisu Grand Motors, a nakon gubitka licence servisiran je u ovlašćenom servisu Maxx Auto (Kia- Batajnički drum, Zemun).

Potpis: N. B. (podaci poznati redakciji)

Sve u svemu, vrlo zanimljivo iskustvo razočaranog kupca! Slučajnost ili pravilo!? Odgovor nije lako naći ali očekujemo ga uskoro, na osnovu vaših iskustava.

--

Kakva su Vaša iskustva sa novim automobilima u Bosni i Hercegovini? Svoje priče i fotografije možete poslati na redakcijski email Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.