Pin It

Kijin novi model EV6, koji ima domet više od 500 kilometara s jednim punjenjem, donosi brojne napredne tehnologije koje u kabini vozaču pružaju cjelovito korisničko iskustvo.

Intuitivna i jednostavno dostupna povezivost te informacijski sistemi, koji se mogu pohvaliti proširenom stvarnošću (AR, engl. augmented reality), nude iznimno korisničko iskustvo s minimalnim odvlačenjem pažnje tokom vožnje.

EV6 temelji se na modularnoj E-GMP platformi koja zahvaljujući ravnom dnu kabine omogućava najveću prostranost u kabini u svom razredu. Kabina svim putnicima pruža prostran i opušten ambijent.

Panoramski zakrivljeni ekran s dva odvojena široka, 12,3-inčna ekrana nudi intuitivnu i prema vozaču usmjerenu interakciju
Dva zakrivljena, 12,3-inčna široka ekrana visoke rezolucije obgrljuju vozača i nude jednostavan pristup ključnim informacijama o vozilu.

Multimodalni sistem s na dodir osjetljivim i fizičkim prekidačima 
Neposredno ispred vozača je prilagodljiv ‘ekran s mjeračima’, koji prikazuje informacije, kao što su npr. brzina, preostali domet na struju i stanje napunjenosti baterije. Pored je središnji ekran koji združuje navigaciju, putne informacije i meni. Ta dva ekrana stvaraju 3D osjećaj koji djeluje u svim uslovima vožnje. Staklena površina je “hemijski ojačano staklo” koje omogućava bolju vidljivost i veću izdržljivost. Pomagala namijenjena udobnosti, kao što su npr. pametni ključ s na dodir osjetljviim tasterima, podesivi profili vozača, masažna sjedišta i ergonomski dizajn kreiraju iskustvo koje vozača stavlja na prvo mjesto.

Head-up ekran s proširenom stvarnošću (AR) za navigacijsko iskustvo sljedeće generacije i minimalno odvlačenje pažnje tokom vožnje 
Sve od automatskog izvlačenja ručica vrata, koje su inače skrivene u karoseriji, do intuituivnog i na dodir osjetljivog interfejsa i head-up ekrana s proširenom stvarnošću (AR)  doprinosi tome da je svako putovanje s EV6 ispunjeno odličnom interakcijom čovjeka i mašine te dobrog osjećaja u vozilu.

“Želimo da naši proizvodi nude instinktivno i prirodno iskustvo koje unaprijeđuje svakidašnji život naših klijenata. Naš cilj je kreirati fizičko iskustvo našeg brenda i pružati originalna, inovativna i uzbudljiva električna vozila. Ideje naših dizajnera i svrha brenda postaju povezaniji nego ikad prije – pritom su naše stranke u središtu toga što radimo i utiču na svaku našu odluku,” rekao je Jason Jeong, predsjednik Kia Europe.

Napredne tehnologije u vozilu preko naprednog head-up ekrana s tehnologijom proširene stvarnosti odlično povezuju vozača i EV6 – to je još jedna od karakteristika koje su bile dosad prisutne samo u premium vozilima. Tekuća komunikacija između GPS, kamere u kabini i HUD sistema na head-up ekranu ispred vozaču prikazuje navigacijska uputstva (»zavoj za zavojem«) kako bi vozač tokom vožnje bio isključivo usmjeren na cestu. Ekran s proširenom stvarnošću i dva široka ekrana pružaju sve informacije koje trebaju vozaču za prijatnu i inspirativnu vožnju bez odmicanja pogleda s ceste.

Materijali, koji upijaju zvuk i ugrađeni su u pod, na blatobrane, vrata i prtljažna vrata kao i posebne pneumatike, smanjuju buku s ceste i buku vjetra čime kreiraju miran i tih prostor za sve putnike. Akustični prozori i vjetrobransko staklo unaprijeđuju vozačko iskustvo te u EV6 stvaraju zvučnu kulisu, karakterističnu za premium vozila.

Kia će do 2026. lansirati 11 novih električnih vozila među kojima prvi stiže model EV6. Kod nas je EV6 već raspoloživ za narudžbe, dok su prve isporuke predviđene najesen.