5. maja 2013. godine, navršit  će se 20 godina od prestanka proizvodnje najprodavanijeg Volvo modela - serije 240. Tokom 19 godina postojanja, Volvo 240 je proizveden u gotovo 2,9 miliona primjeraka. Automobil, koji je u početku bio kritikovan zbog dosadnog kockastog izgleda, vremenom je postavio međunarodne standarde u području sigurnosti i zaštite životne okoline, osvojio evropski Touring Car šampionat, te prije odlaska u istoriju u maju 1993. godine, postigao kultni status.

Ovo ide u rubriku zanimljivosti, a radi se o tome da će Audi na bazi VW e-Up!-a predstaviti premium vozilo.

Ovo bukvalno znači, kako smo naveli u naslovu teksta (da ne ponavljamo opet) ili u prevodu prodavanje istog automobila sa nešto drugačijim materijalima i baterijama većeg kapaciteta po puno većoj cijeni. Cilj je naravno enormna zarada, a ideja je predstavljanje "običnog" automobila kao Premiuma ("mazanje očiju ...Smile" )!!

Volvo je finalizirao opsežno testiranje kinetičke tehnologije zamašnjaka na javnim cestama, a postignuti rezultati potvrđuju da je u pitanju lagana, jeftina i ekološki izuzetno efikasna solucija.

„Testiranje ovog eksperimentalnog sistema pohranjivanja kinetičke energije provedeno je tokom 2012. godine, a rezultati pokazuju da ova tehnologija u kombinaciji sa četverocilindarskim turbomotorom ima potencijal smanjenja potrošnje goriva do 25 posto, u usporedbi sa šestocilindarskim turbomotor sličnih performanse. Sa dodatnih 80 KS, četverocilindarski motor bez problema nudi performanse šestocilindarskog“ - tvrdi Derek Crabb, potpredsjednik odjela za razvoj pogonskih sistema pri Volvo Car grupaciji.