0
0
0
s2sdefault

U prisustvu brojnih zvanica i prigodnu zabavu u Sarajevu je svečano otvoren novi prodajni centar Volva u ulici Safeta Zajke 181, a prisutnim je prezentovana i potpuno nova limuzina S90

Presijecanjem vrpce svečano je otvoren novi prodajni centar Volva u Sarajevu. Novi salon uređen je po poslednjim VRE standardima švedskog proizvođača i drugi je centar u regionu koji je implementirao nove standarde. U opremanju salona učestvovala je švedska kompanija Senab Concept – koja kao i Volvo njeguje jednostavnost u dizajnu, dok je dio opreme dopremljen iz kompanije Brigo. Stroge smjernice Volva su implementirane u sarajevskom salonu koji naglašava jednostavnost i funkcionalost, baš kao i automobili švedskog proizvođača.

Na svečanoj ceremoniji otvaranja među mnogobrojnim VIP ličnostima bili su prisutni i visoko pozicionirani zvaničnici iz kompanije VCAG (Volvo Car Adria Group)  sa kojom Volvo Centar Sarajevo ima ugovor o zastupanju švedske marke. Prisutnima se obratio gospodin Daniel Trojak – Menadžer za prodaju u regiji, koji je naglasio kako je Volvo centar Sarajevo u prvih pet mjeseci ove godine ostvario zacrtani plan i realizovao 330 % više od onog što se planiralo. Posvećen rad i odlične prodajne rezultate pohvalio je i gospodin Anders Kamp Jensen – izvršni direktor VCAG-a. Čast da svečano presijeku vrpcu pripala je gospodinu Muameru Gluhiću – direktoru Volvo Centra Sarajevo i Danielu Trojaku – Menadžeru za prodaju u regiji.

Nakon presijecanja vrpce pristuni su uživali uz „Fiku“ – stari švedski običaj vođenja razgovora uz ispijanje kafe i slatki kolačić, a večer je dodatno začinio bosanskohercegovački glumac Josip Pejaković koji je na svojstven način u jednom dijelu večeri izgovorio: „Oni meni nema Volva u Bosni..“, a svoju viziju Volva bojama i kistom iskazao je i sarajevski umjetnik Memo Haljevac.  Među prisutnima bio je i gospodin Jovan Divjak – osnivač fondacije Obrazovanje gradi BiH sa kojom Volvo ima saradnju u stipendiranju talentovanih učenika.

Predstavljanje S90

U drugom dijelu programa, ispred salona pojavila su se dva modela S90, što je privuklo ogromnu pažnju prisutnih. U kratkoj prezentaciji Elvis Selimović – Volvo brand manager predstavio je automobile sa naglaskom na njihovu sigurnost, uz konstataciju da su prvi primjerci ovog vozila u BiH prodati već u februaru ove godine, a prve isporuke se očekuju početkom jeseni. Cjelokupna svečanost završena je obećanjem iz „Vizije 2020“ u kojoj iz Volva poručuju da od 2020. godine u automobilima marke Volvo niko neće poginuti i biti ozbiljno povrijeđen.